Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
"Släpp ut mig så jag kan ta livet av mig?"Haft en skön väldigt lugn kväll och musklerna är tillfreds även dem.
Vet ni varför bastubad är så bra förutom att musklerna tinar och mjuknar upp och blir glada?
Jo man får de BÄSTA idéerna i bastun!
Svärmor har bott på sitt boende i fem år nu, hon är den som har bott där längst. Men de flesta av personalen är kvar, en del har gått i pension och några har gått vidare med studier. Men svärmor tuffar på, ramlar ibland och slår sig blå och gul men bryter inget. Hon blir 91 i år.En timme tills jag börjar jobba. Ska vara på en avdelning mellan 7-13 idag där jag inte varit på minst 1,5 år men jobbar tack och lov med ordinarie personal. Det är bara 1 boende kvar av de 9 som bodde där när jag var där senast. Så är det i stort sett på alla avdelningar, att 1-2 är kvar sedan jag var där sist, resten är nya.
13-16 får jag gå dit jag behövs mest, vilket brukar vara demensavdelningarna.
Är till min stora irritation vaken. Jag som verkligen skulle behöva en sovmorgon. Och så vaknade jag vid sextiden. Tre timmar för tidigt helt i onödan.
Jag kommer vara trött hela dagen sen, pga detta.Samma här. Har varit trött varenda morgon den här veckan och när det äntligen är sovmorgon vaknar jag vid sex...
Nu sitter jag i köket och löser korsord.
Jag kommer vara trött hela dagen sen, pga detta.