Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hur går det på jobbet? Fick du förlängt/tillsvidare?Jag sitter och tittar på ny bil. Mem jag vet inte vad vi borde ha. Har en liten polo och en stor Saab idag, båda kommer behöva bil för pendling. Saaben går på etanol, drar ca 1 liter milen. Bra med bil med drag och stort lastutrymme. Samtidigt är det ju bra med liten billig bil när det ska pendlas.
Ja ja, kanske kanske. Inte än. Bättre att köra med bilarna vi har tills de gjort sitt och rasar ihop.
Hur går det på jobbet? Fick du förlängt/tillsvidare?
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/vQXznm/polisen-jo-anmals-efter-taltlager-i-kallak
Först trodde jag det var det gamla vanliga om bärplockare men sedan när jag läste om Rainbow Gathering Fasiken vad kallt det måste vara att tälta nu. Jokkmokks kommun är väl inte den rikaste i Sverige? Varför inte passa på att sätta upp några utedass och sälja lite saker och ting som toapapper och tjäna pengar medan det dansas runt öppna eldar och (säger mina fördomar) röks på. Några vill kanske också ha Skogaholms limpa till frukost, så en liten rullande affär?
Nä, det är inte så mysigt tycker jag. Någon gång när man badt bastu och sen kastat sig direkt i havet etc så kan det väl vara halvskönt.Även i en vedeldad bastu med god ventilation?
En helt annan sak med elbastu, de är jag inte mycket för.