Vad gör vi, del 105

Status
Stängd för vidare inlägg.
Samma här. Tiden går sååå långsamt. Slutar 21.30 vilket känns som en evighet dit.

Jag kompar ut redan klockan 16.00 men jag har ju iaf jobbat sen 7.00. (Och jag är ju inte fri-fri sen heller :p Ska köra till Röstånga, hämta dottern, köra hem till Staffanstorp, se till att dottern cyklar till sin simträning, köra till stallet och fixa där, köra till Willys och handla mat, köra hem, duscha, äta kvällsmat och sova.)
 
  • Gilla
Reactions: 360
Sov hos en vän i natt och sov riktigt bra för en gångs skull, kanske fått sömnmedicin som fungerar nu. Hoppas!
Vi satt sedan och pratade hela förmiddagen, mysigt. For förbi stallet på vägen hem och nu ska jag snart ta mig till skolan för att drejar lite och planera upp morgondagens lektion.
 
Nu ar vi vakna i husbussen och det ar dags att gora sig redo for dagen. Det duggregnar pa taket sa hundarna far springa sjalva pa akern bredvid i dag. Jag faller ut... eeehhhh... uhhhh... parasolltyget :crazy: som kan fallas ut ovanfor dorren och sittplatsen ute.
Markisen. Det heter ju markis.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
12 411
Senast: bollen__
·
R
  • Låst
Kropp & Själ Jag är ny här på bukefalos, och är väldigt orolig att göra fel eller bryta mot några regler. Så jag tänkte att det är lika bra att fråga...
Svar
12
· Visningar
3 121
Senast: Gunnar
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 770
Samhälle I vårt kvarter löper gatan så att den slingrar sig fram, detta för att sänka hastigheten förstås. Inget konstigt där. Det är relativt...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
5 682
Senast: LadySara
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp