Det är skitsvårt tycker jagTack!!! Det är första gången jag målar i olja! Insåg just att man ju kan blanda ihop färgerna på duken typ
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det är skitsvårt tycker jagTack!!! Det är första gången jag målar i olja! Insåg just att man ju kan blanda ihop färgerna på duken typ
Jag är lite grinig eftersom 25-åringen fortfarande inte är tillräckligt bra i ögonen för att köra bil. Således lär vi inte träffas den här helgen heller.
Nästa vecka jobbar vi sjukt otajmat. (Jag jobbar måndag och tisdag. Han jobbar onsdag, torsdag och fredag. På helgen är vi lediga men dottern är hemma så det blir inte samma sak.)
Nåja, jag kan ju titta på Doobidoo och äta ryttarkaka även ensam men ändå
Vad trist! Ryttarkaka hade jag visst missat, var tvungen och googla haha...
Jag var hos honom ett par timmar i förrgår och vi åt en sen frukost på ett café i hans kommun. Det är allt vi har träffats sen torsdags morse förra veckan
Det är vrålgott men det var faktiskt första gången jag gjorde det själv
Det är skitsvårt tycker jag
Nu har jag lämnat av till alla så jag går hem (Iofs jobbar jag i helgen så VB kan möjligen tänkas slänga lite administrativa uppgifter på mig )
Det håller jag med om!Tycker det är mkt lättare än att försöka blanda på paletten!