Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Stress. Hade en chef som aldrig lyssnade att jag hade för mycket att göra. Jag jobbade nästan dygnet runt, reste i tjänsten, jobbade 12-timmarspass på helgerna, jobbade nätter och satt på möten dagtid, spottade blod, åt sömntabletter som smågodis, synlig puls i handlederna osv, osv. Hade jag något för det? Nej, jag var högpresterande och ordförande i en nordisk utvecklingsgrupp och hon hade väldigt höga krav som jag uppfyllde och eftersom jag uppfyllde kraven så fick jag mer att göra men medel på lönesamtalen hur mycket jag än slet eftersom "jag uppfyllde förväntningarna".Av ren nyfikenhet, på vilket sätt är jobbet inblandat i att du bitit sönder tänderna? Lider med dig!
Jag hade bytt jobb. Varför är du kvar i ett sånt företag?Stress. Hade en chef som aldrig lyssnade att jag hade för mycket att göra. Jag jobbade nästan dygnet runt, reste i tjänsten, jobbade 12-timmarspass på helgerna, jobbade nätter och satt på möten dagtid, spottade blod, åt sömntabletter som smågodis, synlig puls i handlederna osv, osv. Hade jag något för det? Nej, jag var högpresterande och ordförande i en nordisk utvecklingsgrupp och hon hade väldigt höga krav som jag uppfyllde och eftersom jag uppfyllde kraven så fick jag mer att göra men medel på lönesamtalen hur mycket jag än slet eftersom "jag uppfyllde förväntningarna".
Slutade med att jag bet sönder tänderna, gick in i väggen och körde åt h-vete efter att ha somnat vid ratten. Bröt fem revben och var tillbaka på jobbet igen efter 14 dagar. Dum gör som dum säger och nu vägrar jag ställa upp som förr vilket även märkts på min löneutveckling.
Vilken fin ugn! Vad är det för årtal på den?Jag vabar magsjukt barn och har också tänt en brasa.
Visa bifogad fil 36838
Köp en äläktrisk!Så mysigt!
Är så ledsen att det bara är de större lägenheterna i vårt hus som har eldstad
Köp en äläktrisk!
Fattade ingenting av ditt inlägg men håller med om att det är skönt med fredagSitter med de sista stegen i en tutorial som jag arbetat mig igenom i veckan. Tyvärr så finns det en del felaktigheter i den och hela linjer av kod som helt saknas i programmet Lyckligtvis så börjar jag komma till slutet och kan vandra ut i världen och hitta flera olika guider med mer eller mindre obegripliga fel.
Skönt att veckan snart är slut!
Kanske går att koppla in sig i något befintligt rör? Det har säkert funnits någon form av eldstad även i dina rum för många år sedan?Nä är inte samma!
Kanske går att koppla in sig i något befintligt rör? Det har säkert funnits någon form av eldstad även i dina rum för många år sedan?
Ömma mödrar är bra! I mitt fall är det ombytta rollerYes det har det varit! Men det tar för mkt golvyta pga bor i ett kyffe Får elda när jag är hemma hos min ömma moder istället.
Den är relativt ny. Huset och ugnen byggdes år 2000.Vilken fin ugn! Vad är det för årtal på den?