Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
sitter och väntar på att en ska ringa.
lyssnar på min dotter sjunga till ted gärdestad.
sitter och dricker rött.
längter efter att inte var ensam hela kvällarna.
i morgon ska jag jobba.
det blir ett mönster.
upp vid fem.
spy
borsta tänder.
äta en smörgås om jag klarar det
till jobbet.
jobba
lunch
jobba
hem
ätta sova
titta på nätet.
rätt trist.
skulle vara kul om man kunde bli överraskad.
du försöker bara göra oss utan häst avundsjuka!Ligger i sängen. Kommer ha en jäkla träningsvärk imorgon.men det är det värt. Idag vart hon dyr lilla pånnin
Visa bifogad fil 36828
det hade varit trevligt.Hade jag bott närmre hade jag dykt upp för en kvällsfika
sitter och väntar på att en ska ringa.
lyssnar på min dotter sjunga till ted gärdestad.
sitter och dricker rött.
längter efter att inte var ensam hela kvällarna.
i morgon ska jag jobba.
det blir ett mönster.
upp vid fem.
spy
borsta tänder.
äta en smörgås om jag klarar det
till jobbet.
jobba
lunch
jobba
hem
ätta sova
titta på nätet.
rätt trist.
skulle vara kul om man kunde bli överraskad.
tyvärr, just nu när det är hård press på jobbet.Spy? Är det din normala start på dagen?
Det låter inte normalt. Men du kan äta lunch sen bra?tyvärr, just nu när det är hård press på jobbet.
Det är inte normalt, jo jag kan äta.Det låter inte normalt. Men du kan äta lunch sen bra?
Glöm inte heller skylten VARNING FÖR HUNDENÅh, gud! Finns folk till allt!
Vi har ju en liten hund som vi vill ska få vara lös här och slippa möta främmande hundar hur som helst etc. För givetvis tar man med sig hunden in på någons tomt.
Nu parkerade de liksom bortanför ladan. Om vi behöver ställa fordon framför ladan kommer de inte förbi när de vill åka hem.
Vi funderade på bom. Men iom att grannen måste hit dagligen och kolla kor och vi får en hel del leveranser hemkört så blir det ju lite bökigt.
Kanske får börja med en skylt iaf.
Det är bra att du kan äta senare under dagen iaf Men låter inte som några höjdarmorgonar du har precis.Det är inte normalt, jo jag kan äta.
Klart folket kommer darra då. Väldigt lika på skrämsel-skalan!Glöm inte heller skylten VARNING FÖR HUNDEN
BedårandeKlart folket kommer darra då. Väldigt lika på skrämsel-skalan!
Visa bifogad fil 36831
Glöm inte heller skylten VARNING FÖR HUNDEN
Jag har faktiskt en beware of the dog skylt köpt i England för många år sedan. Med en bild på en papillon som jagar en fjäril.En STOR skyld med en bild pa en Rottis eller liknande pa.
Oh .. och om nagon fragar sa ar den hunden inne just nar de kom
Här med, med frostenHuvudvärk igen/fortfarande. Blä.
Bilen är täckt av frost