Ok! Tänkte om den var äldreDen är relativt ny. Huset och ugnen byggdes år 2000.
Fin!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ok! Tänkte om den var äldreDen är relativt ny. Huset och ugnen byggdes år 2000.
Jag hade bytt jobb. Varför är du kvar i ett sånt företag?
Det går att tänka på programkod som ett recept. Koden som styr en internetsida eller ett program är inte helt olikt ett recept som förklarar hur man ska göra pannkakor. Vilket program som används kan sägas vara val av rum och innehåll i skafferiet (få av oss steker pannkakor i badrummet exempelvis). Mitt nuvarande problem är att min "kokbok" föreslår att jag ska steka köttfärsen eller plantera om mina petunior när jag borde knäcka ägg i pannkakssmeten. Som sagt, skönt med fredagFattade ingenting av ditt inlägg men håller med om att det är skönt med fredag
Man ska hitta ett nytt jobb först för att kunna byta, jag har tidigare varit på några intervjuer men som det inte blivit något med men det är en väldigt smal bransch. Jag söker annat och även andra uppgifter, men måste jag ta bort hästarna i vinter så är det ju enklare att flytta och då är lönen inte heller lika kritisk.Jag hade bytt jobb. Varför är du kvar i ett sånt företag?
Rörspis? Väldigt fin.Den är relativt ny. Huset och ugnen byggdes år 2000.
Vet inte. Det är min svärfar som byggt huset. Vi bor bara här tills vi får tillträde till huset vi köpt.Rörspis? Väldigt fin.
Jag kom inte ihåg först att du hade kycklingar och jag undrade "vad i hela friden är det där? ... väldigt konstiga kaniner?? " Men kom på sedan att det måste vara kycklingarGullefjunen börjar vara stora
Visa bifogad fil 36566
Åh så grymt! Oljefärg är en så imponerande och svår (tycker jag) konst att använda, verkligen snyggt hur du fått färgerna att blanda ihop sig med skuggorna etc på huden
Åh så grymt! Oljefärg är en så imponerande och svår (tycker jag) konst att använda, verkligen snyggt hur du fått färgerna att blanda ihop sig med skuggorna etc på huden