Här med.Svettas...
Har svettats ymnigt i Malmö idag, men orkade ändå med ett par loppisar ! Fick med mig en VÄLDIGT tjusig och billig (25 kr!) vas med mig hem.... Bild kommer!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Här med.Svettas...
Jättefin!Här med.
Har svettats ymnigt i Malmö idag, men orkade ändå med ett par loppisar ! Fick med mig en VÄLDIGT tjusig och billig (25 kr!) vas med mig hem.... Bild kommer!Visa bifogad fil 33747
Här med.
Har svettats ymnigt i Malmö idag, men orkade ändå med ett par loppisar ! Fick med mig en VÄLDIGT tjusig och billig (25 kr!) vas med mig hem.... Bild kommer!Visa bifogad fil 33747
Så jäkla varmt i huset! Kan inte öppna iom mygginvasion och att vi packat ner myggdörrarna någonstans..
Jag snodde vovvis kyldyna och hoppas få sova inatt.
Har skrivit mitt första blogginlägg.
Nu smsar jag med grannen och övar på ett morse-kod-system. Hon hoppade nyss tre ggr på golvet vilket enligt henne är koden för "ring 112".
Rimligt
Det där är inte så dumt faktiskt! Min farmor och farfar ägde ett lite större hus med lägenheter när jag var liten. Farfars syster bodde i lägenheten under dem. Farmor och farfars syster var väldigt bra vänner och de hade just ett sådant system. De knackade på vattenledningarna i köket med en nyckel för att meddela typ ”kaffet klart”, ”dags att gå till stan och shoppa” och andra viktigheter!Nu har vi kommit överens om att fem knackningar betyder, kaffet är serverat på balkongen!
Ska provköra den knackningen imorgon fm