Vad har du egentligen?
Ingen aning inte sett det på evighet, bara lite utväxt. Skulle gissa ljusbrunt med silverstänk kanske. De där silverstänken har jag sett...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad har du egentligen?
Så var semestern slut och dags för jobb imorgon. Är så omotiverad till att jobba imorgon . men de släpper säkert under dagen imorgon
Mm och dom har lovat att värmen kommer tillbaka nu , kul eller inteSamma här, dessutom chockstart rakt in i hetluften måndag tisdag OCH onsdag. Och i Malmö och helt utan normala förberedelser. Dock ett pågående och omfattande mål som jag var med i före semestern också och framför allt en förberedd kollega bredvid så det går nog på något sätt ändå.
Men entusiasmen för att ställa klockan på 05.45 känns en aning svårfunnen.
Vad har du för någon? Kan ju skicka en om vi har samma
Mm och dom har lovat att värmen kommer tillbaka nu , kul eller inte
men hjälp.Vad gullig du är! Men jag gör som jag brukar, tar (mycket) mindre insulin och driver upp BS. Bättre med för högt medan jag väntar på min sensor.
men hjälp.
kan du inte sticka dig i fingret?
Jag hoppas på fin helg så jag kan sola och ligga på stranden medans gubben är i garaget och fixar med bubblanSådär - men ändå, förhoppningsvis några fina kvällar efter jobbet? Fast på fredag har jag ju en jävla nattjour också.
Å andra sidan är den extra jourersättningen sällsynt behövd just nu så... just do it.
I feel you! Mvh förvisso "bara" 33 men har också färgat det svart en gång i månaden sedan jag var 13 och hatar verkligen att färga håret.
Tyvärr så känns det så jag med långt svart hår att jag skulle få en fet identitetskris utan, sedan så skulle jag aldrig vilja ha mitt naturliga råttfärgade hår. Isf skulle jag också vilja ha det typ mintgrönt eller rosa, men absolut inte naturligt. Inte min grej, vill ha kontraster! Så jag får vackert färga utväxten, även om jag tycker att det är sjukt trist, haha.Började att försöka gå ifrån svart hår för ett par år sedan. Har mintgrönt nu målet är väl att jag ska försöka få naturligt så jag slipper färga konstant.