Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Förstår det!Jag blir alltid så desorienterad när det händer (vilket det kanske gör en gång om året efter någon extraordinär omständighet). Minns en gång mitt i mörkaste vinter när jag var sjuk och vaknade och det var mörkt. Trodde jag hade vaknat till samma kväll som jag gått och lagt mig, men nix, klockan var 1530 dagen därpå. Ställde till det i hjärnan flera dagar!
För din del låter det som att du verkligen behövde det, så jag skulle bara tacka och ta emot
Aha jag tänkte att det var någon kommande operation som skulle innebära kryckor. Men du är igång med utredningen hoppas jag? ❤Problemet är att det inte är alla dagar jag har så ont.
Och jag har ingen diagnos än.
Så svårt att hävda behov av sådant
Stort grattis till löneökningen, så himla roligt!Sitter med en sjujäkla fredagskänsla efter en dag som innehållit såväl oväntad löneförhöjning som översvallande beröm från kunden jag hade möte med igår, och en massa annat kul. ÅH vad jag behövde en sådan här boost på jobbfronten! Nu ska jag springa och köpa champagne (bokstavligen talat - hade ändå planerat en löptur efter jobbet så lika bra att kombinera nytta med nöje)!
Nja sist jag var hos läkare skrev han ut artrox son jag är allergisk mot.Aha jag tänkte att det var någon kommande operation som skulle innebära kryckor. Men du är igång med utredningen hoppas jag? ❤
Usch då surt Jag har flertalet gånger blivit kontaktad av folk som har frågor kring en person som tidigare sydde och sålde hundselar, just för att de vet att jag hade kontakt med personen (har bland annat fotograferat många bilder åt personen och hjälpt till med hemsida). Hittills har det inte varit några problem när jag förklarat att det nog kan bli svårt att få tag på personen, hoppas verkligen att det inte ändras. Nu var det dock länge sen sist, men ja, man vet ju aldrig.Mitt förra jobb stängde för gott i April 2020. Ägaren tog hästarna och sitt pick och pack och flyttade från ön.
Jag bor (hyr) hennes hus och vi har kontakt veckovis, då och då...
Företgets e-postadress och domän stängdes ned pga obetalda räkningar. Så även telefonnumret pga att jag flyttade in här och har mitt nr här nu och hennes stängdes av.
Folk på ön vet att jag jobbat där. Eller om de frågat på fb så har folk taggat mig där och således får jag privatmeddelanden på fb från folk som köpt gift vouchers och nu vill ha pengarna tillbaka.
I början skickade jag deras uppgifter till min gamla chef men hon har uppenbarligen inte betalat tillbaka eller skött detta snyggt. Jag förstår att folk är frustrerade. Det finns ingen hemsida, fb, telenr eller e-post längre, företaget är nedlagt.
Nu får jag pm från folk som vill att jag ska ge ut hennes nummer till dom.
Vilket jag absolut inte kommer göra...
Lämna mig ifred liksom, jag har inget med att göra där förutom då att jag faktiskt har kontaktuppgifter, men det beror på att vi är kompisar och jag hyr hennes hus.
Jag har redan skickat deras (de som messar mig på fb) kontaktuppgifter till ägaren. Men sedan är det ju upp till henne att höra av sig tycker jag....
Behövde bara skriva av mig