Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad är det för temperatur då, +10?
VeklingarAllt under +20*C ... Vi hade faktiskt is i tradgarden i ett par dagar de flesta vintrar. Det fros nagon gang mellan 2-5 pa natten och under varje vinter sa hangde frosten/isen (vissa av oss glomde stanga av sprinklers nar det blev kallt) kvar i flera timmar uppemot 4-7 dagar per ar. Golfbanorna stanger halva dagen eller sa, da frosten i graset gor att det blir forstort (Florida gras ar sa himla kansligt) om man gar pa det.
Jag blir alltid så desorienterad när det händer (vilket det kanske gör en gång om året efter någon extraordinär omständighet). Minns en gång mitt i mörkaste vinter när jag var sjuk och vaknade och det var mörkt. Trodde jag hade vaknat till samma kväll som jag gått och lagt mig, men nix, klockan var 1530 dagen därpå. Ställde till det i hjärnan flera dagar!Ställde ingen klocka idag iom att jag iaf bara skulle hemma-jobba utan telefonmöten etc.
Vaknade kl 14. Whaaat liksom!?!
Nog för att jag varit sliten. Men jag kan ju liksom inte sova så länge i sträck. Trodde jag!
Jaha, det var den dagen liksom.
Sambon hade tagit ut och matat hunden och lyft tillbaks henne hos mig. Han tyckte jag skulle få sova. Och det gjorde jag ju verkligen.
Kul att det gick bra!Haft provridning på lille hästen, det gick bra och jag tror att personen vill fortsätta rida då och då
Roligt att se någon annan på sin häst också
Nu blev det provridning ute, vi har inte tillgång till paddock och jag känner till ryttaren sen innan. Men så är lille hästen en väldigt okomplicerad typ ocksåKul att det gick bra!
Provridningar på min häst är en mardröm. På ridplan är han otroligt energisparande om man inte vet hur man ska få honom i arbete och det känns inte bra att låta folk provrida i skogen där han är pigg och glad.
Skäms så mycket för honom under provridningar. Är glad att fodervärdarna inte provred honom innan de tog honom.
Håller man sig verkligen varm i sådana? Jag är mycket skeptiskt
MVH Overallryttare
Min är också okomplicerad, men arbetsskygg.Nu blev det provridning ute, vi har inte tillgång till paddock och jag känner till ryttaren sen innan. Men så är lille hästen en väldigt okomplicerad typ också
Ja jag misstänker att det inte finns nåt som kan konkurrera med overallen för min del faktiskt så jag får överleva att det känns klumpigt iblandChaps ar superbra ... nar det blaser och regnar, och skyddar bra mot vinterkylkan ... i Floida.
Självklart... lägger in bild istället