Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fick nyss reda på att vår hyresgäst eventuellt har ordnat en vattenskada på grund av att hen inte nämnt ett läckage förrän efter någon vecka. Det är nog ingen enorm katastrof förhoppningsvis, då vi tänkt renovera badrummet i sommar. Hoppas dock att det inte är en vattenskada som kräver åtgärd nu, vi är nämligen inte klar med vårt eget pannrum.
Precis beställt ett par långa chaps att rida i Nu får det gärna vara kallt ett tag till!
Ur ser delen ut? jag kan försöka skriva ut med skrivarenJag blir vansinnig. Jag köpte en kattfontän från Miau, snygg och fungerade jättebra tills pumpen gick sönder. Fick äntligen en ny pump - precis innan garantin gick ut. Hurra. Men nu saknas det en liten silikongrej som gör att pumpröret inte trillar ner genom hålet i fontänen. inget ont om miaustore som har varit fantastiskt snälla och trevliga men jag måste vara världens förlustaffär för dem. Det var några flisor som gick sönder i själva fontänen så de skickade en liten kattgräskruka som kompensation.
Kan ni sluta skriva om chips!?
Dom här är jättebra, vi hoppas att de aldrig flyttar! De förstod dock inte att det var lite akut med att meddela oss. Förhoppningsvis är det ingen större skada skedd och vi kan göra planerad renovering i sommar istället för akut nu. men vi har inte tid med detta just nu bara.Vilken sabla otur ni har med era hyresgäster!
Är det Stockholm-snövallar eller riktiga du pratar om?Haft en mötesintensiv förmiddag, hunnit med en promenad och några ärenden med en vän, parkerat om bilen bland snövallarna, tryckt i mig en macka till lunch och krupit ner i sängen för lite eftermiddagsjobb med datorn i knät. Snaaart helg!
Håller man sig verkligen varm i sådana? Jag är mycket skeptiskt
MVH Overallryttare
Vad är det för temperatur då, +10?Chaps ar superbra ... nar det blaser och regnar, och skyddar bra mot vinterkylkan ... i Floida.
Är det Stockholm-snövallar eller riktiga du pratar om?
Visa bifogad fil 64340
Det till vänster börjar likna en snövall
Kikkoman är den enda ätbara soyanVisa bifogad fil 64338
Ja jag har soja hemma. Vem jag var tvungen att köpa denna!