Vad gör vi CXXIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ska skriva anställningspapper nästa vecka och börjar jobba 19/2 (om behov finns den dagen). Och min handledare är numer 1e socialsekreterare, utmärkt eftersom den rollen fördelar vem som ska jobba med vad, bollar beslut, har att säga till om vid rekrytering osv. Finfint för mig :D
 
Det är nog läge för ett glas vin ikväll! 🥳
Screenshot_20210205-143152_Chrome.webp
 
Jag blir vansinnig. Jag köpte en kattfontän från Miau, snygg och fungerade jättebra tills pumpen gick sönder. Fick äntligen en ny pump - precis innan garantin gick ut. Hurra. Men nu saknas det en liten silikongrej som gör att pumpröret inte trillar ner genom hålet i fontänen. :banghead: inget ont om miaustore som har varit fantastiskt snälla och trevliga men jag måste vara världens förlustaffär för dem. Det var några flisor som gick sönder i själva fontänen så de skickade en liten kattgräskruka som kompensation.
 
Fick nyss reda på att vår hyresgäst eventuellt har ordnat en vattenskada på grund av att hen inte nämnt ett läckage förrän efter någon vecka. :cautious: Det är nog ingen enorm katastrof förhoppningsvis, då vi tänkt renovera badrummet i sommar. Hoppas dock att det inte är en vattenskada som kräver åtgärd nu, vi är nämligen inte klar med vårt eget pannrum.
 
Fick nyss reda på att vår hyresgäst eventuellt har ordnat en vattenskada på grund av att hen inte nämnt ett läckage förrän efter någon vecka. :cautious: Det är nog ingen enorm katastrof förhoppningsvis, då vi tänkt renovera badrummet i sommar. Hoppas dock att det inte är en vattenskada som kräver åtgärd nu, vi är nämligen inte klar med vårt eget pannrum.

Vilken sabla otur ni har med era hyresgäster!
 
Jag blir vansinnig. Jag köpte en kattfontän från Miau, snygg och fungerade jättebra tills pumpen gick sönder. Fick äntligen en ny pump - precis innan garantin gick ut. Hurra. Men nu saknas det en liten silikongrej som gör att pumpröret inte trillar ner genom hålet i fontänen. :banghead: inget ont om miaustore som har varit fantastiskt snälla och trevliga men jag måste vara världens förlustaffär för dem. Det var några flisor som gick sönder i själva fontänen så de skickade en liten kattgräskruka som kompensation.
Ur ser delen ut? jag kan försöka skriva ut med skrivaren
 
Jag roar mig med att ha en liten diskussion på en lokal köp- och sälj-sida på Facebook. Det var en tjej som la ut en bild på läppar med fillers. Helt okej jobb vad jag kunde se men ändå ska det hackas på det ena och det andra.
Funderar på om jag på deras respektive annonser ska skriva "Himmel så ful stol, ingen kommer någonsin vilja köpa den!" och sånt :p
 
Här plogade vi innan vi gick och lade oss igår men fick ändå grova fram bilarna på morgonen sen. Tur att det var mest pudersnö. Audin har bra däck och 4*4 men den är så satans låg, skrapmärken från underredet på hela vår snutt av vägen 😅
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag har beställt ett mjukisdjur som kallas kärleksuttern. Det är alltså ett mjukisdjur för vuxna som sover dåligt. Den har flera...
2
Svar
22
· Visningar
2 760
Senast: Zinfernia
·
Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
71 72 73
Svar
1 444
· Visningar
40 548
Tjatter Vilka är era konstigaste komplimanger ni fått? Jag fick en idag jag tyckte var lite underlig. Min pappa kom till mitt jobb i ett ärende...
2 3
Svar
49
· Visningar
3 801
Senast: monster1
·
Tjatter Jag fick för mig att det skulle vara kul att åka och titta på något vattenfall och promenera lite i fin natur (typ skog runtomkring...
Svar
5
· Visningar
373
Senast: FrDrake
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp