Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ingen aning. Somna om!Varför vaknar jag jättehungrig NU?
Det gjorde jag med! Lyckades dock somna om utan mat så den delen måste jag ha drömtVarför vaknar jag jättehungrig NU?
Ja! Jag älskar serien och Ambermodellen skulle passa så himla bra i mitt vardagsrum men.... jag tror att sockeln är alldeles för liten för att min stora, urstarka katt på stadiga 8 kilo lätt ska kunna knuffa ner denKollade upp lampan. Jättefin och den finns i rosa
Tack för avrådan, jag kanske får hålla mig till billiga IKEA-lampor ändåGör det inte.
/Hon som slängde Carl Malmsten-lampan på tippen när hon var där senast. Kattskrälle, det är tur att hon är söt
Hjälp! Jag vet inte hur jag ska göra..
Har ett vikariat som på kontraktet är till sista mars, men som alla (utom jag) tror kommer förlängas. Igår kom semesterplaneringen och jag var inte med, varken som vikarie eller semester. Känner mer och mer att jag inte kommer få stanna.
Nu har jobbet jag hade förra sommaren kommit ut på annons. Ett säsongsjobb på (upp till) sju månader. Det var ett helt ok jobb, bra lön.
Ska jag söka? Trivs ganska bra med jobbet jag har nu, men det är ju som sagt väldigt osäkert. Men å andra sidan är jag inte så sugen på att göra samma sak som förra sommaren utan semester.. Igen.
Varför kan jag inte bara få en fast tjänst, med semester?
Jag är på jobbet men längtar redan tills jag är hemma i min soffa med mina chips (Synd att det är sisådär 14 timmar dit )