Vad gör vi CXXIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Okej man ska tydligen inte vara butter, för nu ringde de kära föräldern och berättade att ena kissen fått jordens epileptiska anfall när han låg och sov på husse i soffan. Katten rasa i golvet, och med tanke på hans ålder väljer de att avsluta ikväll för kattens skull. Han har hängt med länge, varit en trogen kompis i många år ❤️ Kommer bli tomt i stallet nu när ingen kommer gå efter en och eller ligga på höbalen och spana 😢 Har haft honom sedan jag själv var i 13 års åldern så han har som sagt hängt med länge nu lille farbrorn. Senast idag sa hans husse att han verkade inte vara sitt vanliga jag, att han hade varit mera trött senaste dagarna.Men han hängde ändå glatt på ut på gården och gick runt och kikade i stallet precis som vanligt. Sov gott kissekatten 😥❤️
 
Trött igen. Långa dagar framför skärmen blir det. En lång dag till imorgon, på rumpan framför datorn... Sen tänker jag försöka ha skärmfri helg.

Råkade springa på dessa coola damer också - mer sånt här på underhållningssidan! "Two fat Ladies" som åker motorcykel genom Englands landsbygd, lagar mat, äter, och har det trevligt! :love:

 
Livet som jourhem, igår bestämdes att missen behövde flyttas för att ge plats åt två nya som räddats.
Så nu är jag jourhem åt 2 missar istället :D de här är dessutom lite tamare än den förra så har jag tur kan det bli kattgos framöver. :heart

De kom direkt från veterinären efter att ha kastrerats idag och naturligtvis hade dom kissat ner sina burar fullständigt på vägen hit. Stinker kattkiss i hela lägenheten trots att allt är utställt på balkongen 🥴
Bara hoppas att dom orkar tvätta sig under natten så doften försvinner..
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag har beställt ett mjukisdjur som kallas kärleksuttern. Det är alltså ett mjukisdjur för vuxna som sover dåligt. Den har flera...
2
Svar
22
· Visningar
2 764
Senast: Zinfernia
·
Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
72 73 74
Svar
1 460
· Visningar
40 925
Senast: sthu
·
Tjatter Vilka är era konstigaste komplimanger ni fått? Jag fick en idag jag tyckte var lite underlig. Min pappa kom till mitt jobb i ett ärende...
2 3
Svar
49
· Visningar
3 801
Senast: monster1
·
Tjatter Jag fick för mig att det skulle vara kul att åka och titta på något vattenfall och promenera lite i fin natur (typ skog runtomkring...
Svar
5
· Visningar
374
Senast: FrDrake
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Annonsera mera hundar 2
  • Hönstråden II
  • Kroniskt sjuk och hund

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Hästfolkets lilla ordbok
  • Lerig hage

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp