Vad gör vi CXXIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hur kommer det sig att det så ofta på kvällarna blir så trotts trötthet har jag noll och ingen lust att gå och lägga mig. Tycker det är mycket mer rimligt att hitta på någonting nu. Varsomhelst egentligen.
sova och sova och sova finns väl annat än att sova hela tiden varje natt. Som att skåda stjärnor. Äta massor av choklad. Läsa en bok. Se på någon serie osv.
Det är en dålig idé att spruta ugnen med förhoppning om att den också ska skrubbas samma kväll. Tips från coachen. Det kanske Låter bra, men du vet... Det finns så mycket annat att göra. som att skåda stjärnor, klappa hundar. Så frön. Absolut inte sova. ;)
 
Idag är det nästan-fredag. TACK OCH LOV. Med en vecka med bland annat en ordinarie kollega frånvarande från barngruppen har det varit TUFFT.... :( Hoppas verkligen att vi är fulltaliga nästa vecka.... I helgen ska jag sova, äta något gott, och dricka vin. Hoppas att inget annat händer som förstör mina fantastiska planer.... :D
 
Jag brukar klara mig rätt bra bara jag rör mig i kombination med rätt kläder :) Täcker ansiktet och har batteridrivna värmevantar så då brukar det gå bra. Men ska man stå still så kvittar det ju nästan vad man har på sig 🥶
Jag blir kall ändå. Känns inte såå farligt när jag är igång men väl hemma har jag svårt att få upp värmen igen. Men det är tydligen en vanlig biverkan av op.
 
Kaos.. fullständig kaos!

Jag ger upp och går och ger hundarna frukost 20 min innan utsatt tid för just nu äts hela kontoret upp och det skälls, morras och en hundsäng draas runt och trashas rejält.

Går liksom inte att jobba i detta.

Hoppas på ordning om en liten stund för just nu är hundarna billiga
 
ÄLSKAR Jemthumor! :love:


Jag har verkligen INTE kläder för detta väder. Mamma kom hem med ett par vinterskor till mig för två veckor sen, det var förbaskat tur för sen dess har det varit sjukt kallt. Blir irriterad på mig själv som inte klär mig tillräckligt, samtidigt är det ju enbart såhär kallt typ 2 veckor om året så är så sjukt otaggad på att bygga upp en hel garderob bara för det :cautious:
 
Jag har verkligen INTE kläder för detta väder. Mamma kom hem med ett par vinterskor till mig för två veckor sen, det var förbaskat tur för sen dess har det varit sjukt kallt. Blir irriterad på mig själv som inte klär mig tillräckligt, samtidigt är det ju enbart såhär kallt typ 2 veckor om året så är så sjukt otaggad på att bygga upp en hel garderob bara för det :cautious:
Jag lever i olika tjocklek av leggings och mjukbyxor i lager på varandra 😅 Tur att jag bara sitter hemma eller rör mig ute med barn/hund där det knappt är nåt folk! :D Men jag satte faktiskt på mig jeans över leggings när vi åkte och köpte bil! Höll på att frysa ihjäl också :D
 
Sitter och funderar på om jag ska byta från mina supertjocka supergosiga joggingbyxor (de är gjorda i sådan där teddyfleece och tyget är typ 2-3 cm tjockt :laugh:) för att bruka lite allvar idag, eller fortsätta jobba i myskläder. Tror valet faller på det sistnämnda - det är ju trots allt torsdag! :D
 
Sitter och funderar på om jag ska byta från mina supertjocka supergosiga joggingbyxor (de är gjorda i sådan där teddyfleece och tyget är typ 2-3 cm tjockt :laugh:) för att bruka lite allvar idag, eller fortsätta jobba i myskläder. Tror valet faller på det sistnämnda - det är ju trots allt torsdag! :D

Jag sitter i mjuka, goa mysbyxor och min pälströja (fiberpäls) och jobbar :D
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag har beställt ett mjukisdjur som kallas kärleksuttern. Det är alltså ett mjukisdjur för vuxna som sover dåligt. Den har flera...
2
Svar
22
· Visningar
2 764
Senast: Zinfernia
·
Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
72 73 74
Svar
1 477
· Visningar
41 330
Tjatter Vilka är era konstigaste komplimanger ni fått? Jag fick en idag jag tyckte var lite underlig. Min pappa kom till mitt jobb i ett ärende...
2 3
Svar
49
· Visningar
3 801
Senast: monster1
·
Tjatter Jag fick för mig att det skulle vara kul att åka och titta på något vattenfall och promenera lite i fin natur (typ skog runtomkring...
Svar
5
· Visningar
374
Senast: FrDrake
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Hästfolkets lilla ordbok
  • Lerig hage

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp