Vad gör vi CXXIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Var och tvättade bilen nu står den här på jobbet garaget med fläkt på för att inte frysa. Dock så släppte inte isen under så hoppas fläkten tar en del så jag kan gå ut och knacka loss det.

Här är det -11 kollegan hade -17 Jag siter med underställ på INNE och småfryser.... Inte för att det är kallt på kontoret utan för att jag fryser inombords av kylan ute. Weird men är man frusen så är man.

Ska straxs klä på mig köra runt trucken och koppla in värmaren så den är varm om den ska köras.

Hade dessutom sovmorgon på hela 20 min men det gjorde faktiskt skillnad :D

Nope kom igen Diabetikern gå ut och frys!!
 
Älskade underbara små liv 🥰
7623FF94-1E06-4347-9841-D67C47F6B574.webp
 
Med tanke på att jag svimmade (:o för första och enda gången i mitt liv :cautious:) förra gången jag skar mig och blödde så här så tycker jag att jag hanterar detta bra och att jag får sitta ned en stund 😅
Att jag svimmade gjorde mera skada än såret den gången :rofl: fick berättat för mig att jag stapplade bakåt så pass att matbordet knuffades åt sidan, föll omkull och sedan tog upp mig på fötterna igen(!). Stapplade fram några steg (detta minns jag lite grann) innan jag föll ned igen. Denna gång så fick mina föräldrar tag på mig och tvingade mig att sitta kvar på golvet ett tag så att jag kvicknade till ordentligt :angel:
Jag som trodde att när man svimmade så föll man på plats och stannade där.
Men inte jag inte 🙈:rofl: (vilket iofs kan vara farligt om jag svimmar någonstans fel, men nu vet jag hur det känns och att jag ska se till att andas ordentligt, det var problemet förra gången tror jag.)
Slutade med en stukad fot som värkte värre än såret :rofl:
 
Vi har fått en ny leksak på jobbet! :laugh: En graveringsmaskin, nu sitter jag och alla kollegor och funderar på vad vi kan gravera för grejer :angel: Tänkte jobba hemma i em. men det blir intressant att komma till kontoret på måndag och se vad de hunnit med :D Ena kollegan har redan graverat sin telefon :laugh:
 
En mysig ridtur på lunchen! Svängde in på åkern mot skogen ganska direkt och när vi kommer ut på åkern ville han tölta så jag lät honom göra det så där töltade vi fram över snötäckt åker i strålande sol! Alltså fatta så härligt :love: Sen en tur upp i skogen och där stötte vi på säkert 10 rådjur som delade sig åt olika håll så det var fasen rådjur överallt och en del rätt nära 😅
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag har beställt ett mjukisdjur som kallas kärleksuttern. Det är alltså ett mjukisdjur för vuxna som sover dåligt. Den har flera...
2
Svar
22
· Visningar
2 760
Senast: Zinfernia
·
Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
71 72 73
Svar
1 444
· Visningar
40 548
Tjatter Vilka är era konstigaste komplimanger ni fått? Jag fick en idag jag tyckte var lite underlig. Min pappa kom till mitt jobb i ett ärende...
2 3
Svar
49
· Visningar
3 801
Senast: monster1
·
Tjatter Jag fick för mig att det skulle vara kul att åka och titta på något vattenfall och promenera lite i fin natur (typ skog runtomkring...
Svar
5
· Visningar
373
Senast: FrDrake
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp