Vad gör vi CXXIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Fina gardiner, växter, någon enstaka onödig prydnadssak och fina tavlor - det är vad jag och kollegan muntrat upp vårat kontor med :up:

Har redan några växter, gardiner och någon enstaka prydnadsak + satt upp diplom och whiteboard tavla. Rejäla betong väggar så kan inte sätta upp någon tavla. Har försökt.

Sen är det gammal furu -kontorsinredning som varit med i 30 år och ser ut att varit det + 3 asfula stolar.....

Jag skojar inte det är verkligen asfult lite bättre med blommor men det är ju inte direkt välkomnande
 
Åt nästan hela matlådan och gick en promenad.
Nu har jag smugit in på ITs kontor där det finns en soffa och är varmt, tänkte sitta här i lite mysigt mörker och puttra på med lite jobbgrejer. Alla passersystem fixade och de flesta andra stora grejer avklarade. Hoppas verkligen att eftermiddagen blir lugn nu :)
 
Har redan några växter, gardiner och någon enstaka prydnadsak + satt upp diplom och whiteboard tavla. Rejäla betong väggar så kan inte sätta upp någon tavla. Har försökt.

Sen är det gammal furu -kontorsinredning som varit med i 30 år och ser ut att varit det + 3 asfula stolar.....

Jag skojar inte det är verkligen asfult lite bättre med blommor men det är ju inte direkt välkomnande
Får du köpa en ny kontorsstol? Isåfall välj en med färg, det gjorde jag - jag har en grön :D
Kollegan har en svart... vi ska visserligen vara enhetlliga och myndighetsmässiga och kollegan var när vi blev placerade ihop en vit/grå/svart, möjligen beige, person som vägrade julpynt mm - men alla kan ändra sig med lite "hjälp" :angel::D
 
Vi ledsnade på kylan här hemma och for till Jula och köpte ett extra element. Så skönt att slippa ha ytterkläder på sig i lägenheten.
På vägen från Jula tänkte vi köpa thaimat att äta till lunch, men visade sig att där Google Maps visade en thaikiosk var nu en indisk restaurang. Så blev indiskt till lunch istället. 😅
 
Såg precis en reklam för en plast eller silikonbit som man limmar fast på ögonlocket för att få tydligare ögonlock och mindre hängig hud som ligger över ögonfransarna. De visade lite resultat hur de ser ut på äldre kvinnor, och en asiatisk kvinna 😧 Fy satan för sånna här produkter 🤮 Var ung, men framför allt var vit :up:
 
Får du köpa en ny kontorsstol? Isåfall välj en med färg, det gjorde jag - jag har en grön :D
Kollegan har en svart... vi ska visserligen vara enhetlliga och myndighetsmässiga och kollegan var när vi blev placerade ihop en vit/grå/svart, möjligen beige, person som vägrade julpynt mm - men alla kan ändra sig med lite "hjälp" :angel::D

Köpte ny som jag kasserade så vete tusan om jag är betrodd på att köpa ny :rofl:

Tänkte köpa något billigt färglatt mönstrat tyg och klä in lite frigolitskiva och sätta upp på väggen. Då blir det inte så mycket borrat.

Men det har jag tänkt på i flera år så vi får se när det blir av :D
 
Kom precis hem. Körde dubbla lägenhetsrundor på jobbet idag... När jag hellre gör det än kör villa, då vet man hur dåligt väder det är. Imorgon kommer jag dock inte undan villadelningen...

Drygt 21 000 steg visar mobilens stegräknare nu och då är de allra flesta av de stegen tagna i trappor. Jag hade egentligen velat gå långpromenad med hundarna efter jobbet, men jag orkar verkligen inte.
 
Kom hem för en stund sen, har varit till återvinningen med två fulla kassar. Fick ont redan på vägen dit :( På hemvägen kikade jag in på ett gym och frågade om jag fick sitta och vila ryggen en stund i entrén. Satt där några minuter och sen kunde jag gå hem.
Nu ser jag Vem dömer Amy.
Har Trocadero :d
 
Har redan några växter, gardiner och någon enstaka prydnadsak + satt upp diplom och whiteboard tavla. Rejäla betong väggar så kan inte sätta upp någon tavla. Har försökt.

Sen är det gammal furu -kontorsinredning som varit med i 30 år och ser ut att varit det + 3 asfula stolar.....

Jag skojar inte det är verkligen asfult lite bättre med blommor men det är ju inte direkt välkomnande
Köp såna där grejer som man behöver bara sätta upp på väggen och man kan sätta upp tavlor utan att behöva borra i väggen. Jag har såna hemma, mina är från Clas Ohlson och fungerar som kardborreband. Än så länge har bara en trillat ned (satte upp dem i ca augusti förra året). Fungerar bra!
 
Lyssnar på en föreläsning om kvantitativ metod inför uppsatsskrivandet. Föreläsaren är bra men pratar med ett röstläge jag normalt skulle koppla till lågstadieklass :rofl: Och så tror jag att det är så förenklat att jag inte riktigt orkar lyssna och blir förvirrad helt i onödan!
 
Senast ändrad:
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag har beställt ett mjukisdjur som kallas kärleksuttern. Det är alltså ett mjukisdjur för vuxna som sover dåligt. Den har flera...
2
Svar
22
· Visningar
2 760
Senast: Zinfernia
·
Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
71 72 73
Svar
1 440
· Visningar
40 380
Tjatter Vilka är era konstigaste komplimanger ni fått? Jag fick en idag jag tyckte var lite underlig. Min pappa kom till mitt jobb i ett ärende...
2 3
Svar
49
· Visningar
3 801
Senast: monster1
·
Tjatter Jag fick för mig att det skulle vara kul att åka och titta på något vattenfall och promenera lite i fin natur (typ skog runtomkring...
Svar
5
· Visningar
373
Senast: FrDrake
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 30
  • Tråden för spår
  • Retrievertråden

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp