Vad gör vi CXXIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ligger nedbäddad på soffan och tittar på tv en stund med låt volym! Får passa på när sambon jobbar 😅 Vi har lite olika idéer om hur högt ljudet ska vara, jag föredrar lågt 🙄 Omtentan är inskickad. Ska släpa ut ( ingen av dem vill gå frivilligt i kylan ) katterna på deras kvällsrunda innan jag ställer mig i dusch och sen sova 😬 Behöver ladda mina batterier känner jag ...
 
Fasen också, jag skulle lägga mig tidigt men kom på sedan att jag hade planerat att duscha. Och den blev så skön att det dröjde lite längre. Sedan när jag la mig så blev det istället lagom tid, men det griniga barnet i mig ville då istället vara vaken längre. Lagom är tydligen inte bra :meh: Och nu måste jag kissa igen ....
 
Efter skitdag som halvt räddades av bästis blev den ändå rätt bra iom att några andra ringde och kollade om de fick komma över på ute-umgänge i helgen. Vi tänkte åka pulka och snowracer med ungen, grilla körv och ev åka ner och klappa på pålle i hagen. Ska bli så kul att se dem! :heart
Jag är verkligen inte gjord för isolering öht. Verkligen inte då saker känns tufft.
Det är ju liksom inte direkt synd om mig. Jag har ju en underbar sambo att hänga med och har det väl bra på många sätt. Jag orkar ju liksom inte riktigt umgås iaf.
Många sitter ju helt ensamma och är i riskgrupp etc.
Men ja..
 
Börjar bli ett dumt mönster att vakna innan klockan ringer, 04;30 idag men jag behöver inte vakna förrän kl 6;45... Får nog tvinga mig att vara vaken lite längre ikväll.
 
I dag har vi haft "snow day" ... alla vagar ar uppkorda aven om det ligger sno kvar pa marken🙄
Jag passade pa att handla pa Costco en hel massa mat. Pa IKEA, en hel massa forvarings boxar och grejor till koket.
Pa stan's basta slakteri, en hel massa ben till hundarna och ett par biffar till Maken och mig.
Nu ar jag helt slut. Det lar inte bli nagon handling pa flera veckor nu.:cautious:

Pa formiddagen i dag fick jag veta att Maken och Jag ska fa forsta covid sprutan pa Fredag. Det kanns sa himla bra ... En till spruta efter Fredag sa kan vi borja slappna av lite.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag har beställt ett mjukisdjur som kallas kärleksuttern. Det är alltså ett mjukisdjur för vuxna som sover dåligt. Den har flera...
2
Svar
22
· Visningar
2 760
Senast: Zinfernia
·
Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
71 72 73
Svar
1 444
· Visningar
40 548
Tjatter Vilka är era konstigaste komplimanger ni fått? Jag fick en idag jag tyckte var lite underlig. Min pappa kom till mitt jobb i ett ärende...
2 3
Svar
49
· Visningar
3 801
Senast: monster1
·
Tjatter Jag fick för mig att det skulle vara kul att åka och titta på något vattenfall och promenera lite i fin natur (typ skog runtomkring...
Svar
5
· Visningar
373
Senast: FrDrake
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp