Trea i kön börjar kännas konstigt i huden kinden igenRing 1177 och låt dem bedöma om du behöver åka in det är deras jobb att ge råd.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Trea i kön börjar kännas konstigt i huden kinden igenRing 1177 och låt dem bedöma om du behöver åka in det är deras jobb att ge råd.
Haha, ja det slipper man kanske inte undan om man åker in akut. Hoppas det går ok för dig!Jag har fått ett rum och han ”skulle hämta lite grejer”, låter misstänkt likt blodprov tycker jag
Hoppas att det trots allt bara är enorm tentaångest (även om det är jättebra att du åkte in).Hjärtat gick lite fort så läkaren skulle kika på det, och nu är det mycket riktigt dags för blodprov
Hoppas att det hjälper med blodprovetHerregud min sköterska är jättegullig
Ja han var himla bra på att sticka! Svimmade inte ensHoppas att det hjälper med blodprovet
Så skönt!Nu är jag hemma lite höjda vita blodkroppar men det kunde vara stress. Hjärtpalpationerna också, och domningarna han trodde inte på nån skada iaf iom att det var på så olika ställen jag domnat. Skönt att höra såklart