Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Låter bra. Se till att ta hand om dig nu och försök få bort stress så att du får må braNu är jag hemma lite höjda vita blodkroppar men det kunde vara stress. Hjärtpalpationerna också, och domningarna han trodde inte på nån skada iaf iom att det var på så olika ställen jag domnat. Skönt att höra såklart
Jag är med på det!Det ska tydligen snöa idag. Jag vill inte Herregud vad jag inte gillar snö när jag jobbar... Kan det inte vara snöfritt på alla gator, bara snöa i skogen och på ängarna? (för sedan när jag går långpromenad med hundarna vill jag gärna ha snö...)
Samma här!Jag är SÅ glad att vi har fått snö (ja, faktiskt !) ! Nu slipper jag oroa mig över hagknöggel, som det lätt blir när det går från plusgrader och lera till -10 grader på någon dag.....
Gör grimaser, räck ut tungan?Jag tycker det är så otroligt obehagligt med folk som ställer sig och stirrar in på mig när jag jobbar
Jag sitter så jag är vänd mot ett gigantiskt fönster i markplan, precis vid entrén. Det är riktigt ofta studenter, anställda eller random folk ställer sig utanför och råstirrar in på mig i typ 5 minuter innan de fortsätter in i skolan.
Vad skönt! Hoppas och tror att min kommentar är överflödig nu, för det känns ju helt rimligt att det är stress. Men om du skulle få problemet med domningar på lite udda ställen vid någon annan punkt i livet, kom ihåg det här och sök vård igen och berätta om den här gången också då. mvh. mammig.Nu är jag hemma lite höjda vita blodkroppar men det kunde vara stress. Hjärtpalpationerna också, och domningarna han trodde inte på nån skada iaf iom att det var på så olika ställen jag domnat. Skönt att höra såklart
Jag tycker det är så otroligt obehagligt med folk som ställer sig och stirrar in på mig när jag jobbar
Jag sitter så jag är vänd mot ett gigantiskt fönster i markplan, precis vid entrén. Det är riktigt ofta studenter, anställda eller random folk ställer sig utanför och råstirrar in på mig i typ 5 minuter innan de fortsätter in i skolan.