Vad gör vi CXXIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag har lämnat barnet och måste hämta in ved, städa kattlådor och sånt och helst träna ett pass innan dagens föreläsning som börjar kl 13 och inte spelas in. Jag behöver också läsa lite artiklar till uppsatsen för vi behöver lämna ifrån oss någon form av instruktion nästa vecka för hur försöket/undersökningen ska gå till.
 
Jag tycker det är så otroligt obehagligt med folk som ställer sig och stirrar in på mig när jag jobbar :arghh:

Jag sitter så jag är vänd mot ett gigantiskt fönster i markplan, precis vid entrén. Det är riktigt ofta studenter, anställda eller random folk ställer sig utanför och råstirrar in på mig i typ 5 minuter innan de fortsätter in i skolan. :rage:
 
Jag tycker det är så otroligt obehagligt med folk som ställer sig och stirrar in på mig när jag jobbar :arghh:

Jag sitter så jag är vänd mot ett gigantiskt fönster i markplan, precis vid entrén. Det är riktigt ofta studenter, anställda eller random folk ställer sig utanför och råstirrar in på mig i typ 5 minuter innan de fortsätter in i skolan. :rage:
Gör grimaser, räck ut tungan? 😁
 
Nu är jag hemma :) lite höjda vita blodkroppar men det kunde vara stress. Hjärtpalpationerna också, och domningarna 😅 han trodde inte på nån skada iaf iom att det var på så olika ställen jag domnat. Skönt att höra såklart :)
Vad skönt! Hoppas och tror att min kommentar är överflödig nu, för det känns ju helt rimligt att det är stress. Men om du skulle få problemet med domningar på lite udda ställen vid någon annan punkt i livet, kom ihåg det här och sök vård igen och berätta om den här gången också då. :) mvh. mammig.
 
Sitter och försöker pilla i mig lite frukost, lite bättre humör idag efter ha sovit ordentligt inatt. Höjde upp min ena medicin igår och tänkte att nu blir jag som ett popcorn men istället somnade jag som en sten med Karlsson på taket i hörlurarna. Gamla hederliga barnböcker är bästa sättet för mig att slappna av på kvällarna.

Vi gör ett nytt försök med att lägga på medicin för att se om mina värden stabiliserar sig igen efter att de dippade rejält. Ämnesomsättningen måste vi försöka få fart på men verkar gå trögt, får se om de bli lite bättre nu med rejäl dos!
 
Jag tycker det är så otroligt obehagligt med folk som ställer sig och stirrar in på mig när jag jobbar :arghh:

Jag sitter så jag är vänd mot ett gigantiskt fönster i markplan, precis vid entrén. Det är riktigt ofta studenter, anställda eller random folk ställer sig utanför och råstirrar in på mig i typ 5 minuter innan de fortsätter in i skolan. :rage:

Så irriterande! Där jag jobbade förut passerade jag och kollegorna ofta ett litet kontor i markplan där det satt en ensam man i 50-årsåldern vid en dator, med stooora glaspartier på två håll som i ett akvarium. Vår (något oseriösa) teori om det lilla akvariekontoret var att han hade ertappats med att porrsurfa på arbetstid, och att hans nya arbetsställe skulle avhålla honom från det.

Sedan den teorin lanserades så kunde jag bara inte låta bli att vrida på huvudet och kika in lite snabbt, men lyckades i alla fall låta bli att stanna och aktivt stirra på honom.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag har beställt ett mjukisdjur som kallas kärleksuttern. Det är alltså ett mjukisdjur för vuxna som sover dåligt. Den har flera...
2
Svar
22
· Visningar
2 764
Senast: Zinfernia
·
Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
72 73 74
Svar
1 460
· Visningar
40 925
Senast: sthu
·
Tjatter Vilka är era konstigaste komplimanger ni fått? Jag fick en idag jag tyckte var lite underlig. Min pappa kom till mitt jobb i ett ärende...
2 3
Svar
49
· Visningar
3 801
Senast: monster1
·
Tjatter Jag fick för mig att det skulle vara kul att åka och titta på något vattenfall och promenera lite i fin natur (typ skog runtomkring...
Svar
5
· Visningar
374
Senast: FrDrake
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Annonsera mera hundar 2
  • Hönstråden II
  • Kroniskt sjuk och hund

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Hästfolkets lilla ordbok
  • Lerig hage

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp