Fått världens huvudvärk, de här med att ha zoom-möten flera dagar i rad klarar inte riktigt mitt huvud pga av min diagnos. Alla ljudintryck gör mig fruktansvärt trött och hjärnkontoret lägger ned totalt efter några timmar. Dock inget jag diskuterat med resten av gruppen, känner inte för att diskutera mitt privatliv med dem. Med mitt ordinarie arbetslag har de här aldrig varit ett problem utan bara förklarat för dem att jag oftast inte fixar att sitta två dagar på raken utan behöver en dag i mellan för att låta huvudet vila. De har aldrig i ifrågasatt de, men hade vi hållt oss till ämnena de här två dagarna hade vi vart klara vid de här laget då vi suttit i snitt 5 timmar dag. Och så mycket är de inte som ska fixas med
Blev nog irriterad idag, eller snarare ledsen för att just nu får jag lägga allt som har med min häst (delägda häst för att vara korrekt) åt sidan. Han får stå åt sidan hela tiden, självklart ska studierna gå först och jag pluggar i stort sett varje dag alla dygnets timmar och är tillgänglig jämt i princip, men några få timmar om dygnet skulle jag vilja kunna ägna åt honom ibland känns de som. Så nu har jag fått kräka ur mig lite, och ska dricka te istället och sen tillbaka till datorn!
Blev nog irriterad idag, eller snarare ledsen för att just nu får jag lägga allt som har med min häst (delägda häst för att vara korrekt) åt sidan. Han får stå åt sidan hela tiden, självklart ska studierna gå först och jag pluggar i stort sett varje dag alla dygnets timmar och är tillgänglig jämt i princip, men några få timmar om dygnet skulle jag vilja kunna ägna åt honom ibland känns de som. Så nu har jag fått kräka ur mig lite, och ska dricka te istället och sen tillbaka till datorn!