Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Haha du och jag Sonic!Fy vad god mat alla ska äta.
Här blir det kycklingfilé med kroketter och grönsaker.
Ja det är jag, katten och grisarnaHaha du och jag Sonic!Jag kommer att sitta hemma ensam i år, jag flyttar till en ny lägenhet på måndag och den är fortfarande inte klar än så jag behöver ägna hela långhelgen åt att renovera från morgon till kväll. Det blir två bakade potatisar med skagenröra (färdigköpt) och en flaska julmust till nyårsmat
![]()
God kväll!Klockan ar 8:30 och jag har druckit upp forsta koppen kaffe. Hundarna ror pa sig sa de ar nastan pa gang for att ga ut for forsta morgon kissen sa har pa nyarsafton. I dag tanker jag mest laga mat, och hanga framfor datorn ... eller inte gora nagonting!
När jag skulle hämta min nyårsmat på restaurangen hade de glatt packat ihop fyra omgångar trerätters åt mig. Ingen aning om hur det blivit just det antalet. Men riktigt så mycket har jag inte råd att sponsra restaurangnäringen med, så jag gick hem med min enda middag och en bonuschokladbit från demFy vilken tråkig start! Hoppar det blir bättre!
Vi skulle hämta vår nyårsmat på restaurangen men när vi kom dit var mitt namn redan struket.
Men det löste sig för oss också!