Men epu fläkt? Är inte de mer anpassade för att cirkulera runt luften och mer kyla? Eller hur ser din ut @MJLee
Du har element också som står på? Eller annat?
cpu - dator
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men epu fläkt? Är inte de mer anpassade för att cirkulera runt luften och mer kyla? Eller hur ser din ut @MJLee
Du har element också som står på? Eller annat?
Jaha jag trodde du pratade fläktar fick inte ihop detcpu - dator
Jaha jag trodde du pratade fläktar fick inte ihop det
Då har jag lärt mig något nyttDet är en fläkt men den sitter i datorn
Tänk så olika det är ändå. Själv tycker jag verkligen inte om att duscha på vintern. På sommaren är det ok men inte nu men gör det såklart ändå varje dag och lider
Bästa katten juKatten kom springande, bet mig i hälsenan och skrek. Inte riktigt normalt beteende, blev arg först men så satte hon sig i hallen och skrek på mig.
Så pausade spelet och gick efter och kollade. Mamma hade satt i halsen och fick inte luft och kunde inte ropa på mig. Massa ryggdunk senare hostade hon ut maten som satt fel.
Men alltså, förtjänar inte den här katten Hon är läskigt smart. Fick ett kilo godis efteråt.
Själv hann jag läsa lite och undra varför det började skrivas om rumstemperatur när du skrev om din dator Mycket förvirrande! (fast det var nyligen jag lärde mig vad en cpu är...)cpu - dator
Katten kom springande, bet mig i hälsenan och skrek. Inte riktigt normalt beteende, blev arg först men så satte hon sig i hallen och skrek på mig.
Så pausade spelet och gick efter och kollade. Mamma hade satt i halsen och fick inte luft och kunde inte ropa på mig. Massa ryggdunk senare hostade hon ut maten som satt fel.
Men alltså, förtjänar inte den här katten Hon är läskigt smart. Fick ett kilo godis efteråt.