Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tittar på Carina Bergfeldt på ettan och tycker att det är härligt att gästerna får utrymmet!
Men ja hon är härlig!Är numera dödligt förälskad i Ulla Löfven
Kollar också den.Tittar på Carina Bergfeldt på ettan och tycker att det är härligt att gästerna får utrymmet!
heartheartKatten kom springande, bet mig i hälsenan och skrek. Inte riktigt normalt beteende, blev arg först men så satte hon sig i hallen och skrek på mig.
Så pausade spelet och gick efter och kollade. Mamma hade satt i halsen och fick inte luft och kunde inte ropa på mig. Massa ryggdunk senare hostade hon ut maten som satt fel.
Men alltså, förtjänar inte den här katten Hon är läskigt smart. Fick ett kilo godis efteråt.
Tänk så olika det är ändå. Själv tycker jag verkligen inte om att duscha på vintern. På sommaren är det ok men inte nu men gör det såklart ändå varje dag och liderPuh, klart. Dags att duscha, så skönt!
Men åhhhKatten kom springande, bet mig i hälsenan och skrek. Inte riktigt normalt beteende, blev arg först men så satte hon sig i hallen och skrek på mig.
Så pausade spelet och gick efter och kollade. Mamma hade satt i halsen och fick inte luft och kunde inte ropa på mig. Massa ryggdunk senare hostade hon ut maten som satt fel.
Men alltså, förtjänar inte den här katten Hon är läskigt smart. Fick ett kilo godis efteråt.
Varmt ju här var det hela 16 plusgrader när jag kom hemSå fort fläkten slutar hacka så går temperaturen ner 20 grader, grump.
Jag har 13 grader i mitt rum, så nu har jag dubbla täckenVarmt ju här var det hela 16 plusgrader när jag kom hem