Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Pratat med min läkare. Frågade om hur det blir med vacinationen.
Ska jag själv signalera intresse för covid-vaccin eller blir jag kallad. Fick en suck till svar och läkaren berättade att de söker information allt de kan. men de har ingen aning.
Ja, man kan ju inte låta bli att undra hur det blir med vaccin. För egen del är jag hoppfull, men misstänksam... Jag tror att påståendet att alla över 18 år som vill vaccinera sig ska kunna göra det innan sommaren, känns VÄLDIGT optimistiskt (läs: orealistiskt) tyvärr. Jag får nog vara glad om jag är vaccinerad vid jul, tänker jag.... Men hoppet är det sista som överger en, sägs det, så man får väl hålla tummarna för att man kan fira jul med sina nära och kära i år !
Kan man verkligen kalla ett fordon snöskoter om man måste bogsera fram den med bilen, bara för att det råkar ha kommit 60cm pudersnö?
Nej, en Yamaha phazer.Arctic Crap?
Tyckte nästan synd om en sambo idag som frös så in i benmärgen när vederbörande träna sin häst i ridhuset ️Påväg hem med en istapp till sambo.
Han var tapper och följde med till stallet och satt i ett iskallt ridhus samt i stallet medan jag klippte hästen
Vi hade en fjunig, ung sak liknande de där eller fiskmås som knatade runt på marken utanför lagret förrförra året. Vi trodde den skulle avlida. Försökte mata med hästfoder. Det var ofta någon vuxen som cirkulerade över. Verkar som de matat den iaf. Tillslut växte den upp och började flyga. Sen försvann den. Förra året hade vi en till sån gråfjunig, ensam sak som vankade runt där och allt upprepades. Så söt! Hade vi öppet lilla dörren på lagret stod den ibland och kikade in ca 5 m från dörren. Mkt sällskaplig sak!
Nä, att belasta vården med frågor är onödigt. Nu hade jag ändå kontakt med min läkare oh passade på att fråga om det ocksåJag tror att det är smart att inte höra av sig till vården för enbart sådana frågor just nu, belastningen är hög nog som det är. De som kommer i fråga för aktuell vaccinleverans kommer att kontaktas, man förutsätter att människor vill ha vaccin tills de tackat nej. Man behöver alltså inte "anmäla intresse".