Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hur var den där, jag har kikat på den några gånger?
Hur var den där, jag har kikat på den några gånger?
Jag får prova den vid tillfälle! Din recension var iaf inte avskräckande!Me like! Fast jag är nog inte bästa recensenten, jag gillar nästan all champagne !
Jag är INGEN champagnerecensent så jag använder nog inte rätt ord, men den var välbalanserad enl mina smaklökar! Fyllig smak, men inte för torr, inte för fruktig, inte så himla söt....
Min favoritchampagne är Alexandre Bonnet, denna påminde lite om den men när jag tog första smaken tänkte jag direkt på torr äpplecider, och när jag tittade på den på systembolagets hemsida så står det bl.a inslag av röda äpplen i smakbeskrivningen.
Bara -2 här, så varmt...Bara -4 grader ute nu - rena rama värmeböljan !! Snart är skinksteken klar, och sedan ska jag bara fixa sås, potatisgratäng och grönsaker .
Nästan helt klar med dagens skrivprojekt. Haha, bara tre veckor in på terminen och jag är redan j*ligt trött på att sitta vid en skärm.
Det var soligt och skönt idag i alla fall, vilket gjorde mycket för humöret. Jag vågar inte gå och träna nu när FHM så barskt avrekommenderat besök på gym. Men jag försöker ändå komma ut på promenad. varje dag för att inte bli alldeles passiviserad.
Det finns fördelar med att jobba hemifrån så mycket som jag gör nu i dessa tider, men man (=jag) blir lite halvkoko samtidigt. Vi behöver alla en social gemenskap och människor runt oss för att må bra. Inte ens särbon kommer hit lika ofta som tidigare nu pga resvägar och vi träffar folk på varsitt håll och har även riskgrupper i nära familjen så...tja. Det blir försiktiga träffar.