Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Finns Diaben som är anpassade för diabetiker men de är inte lika mkt protein i beroende på vad du fått. Oftast bli rekommendationen att ta en halv/gång ändåMorr. Näringsdrycken jag fick på sjukhuset höjde mitt blodsocker i taket trots att jag bara drack max en dl. Har slagits med blodsockret hela kvällen och natten.
Nu på morgonen lyckades jag googla fram en innehållsförteckning. Det är massor av SOCKER i den. Hur tänkte dietisten där? Till en diabetiker? Den är "energirik". Jotack märkte det.
Trodde jag skulle få proteintillskott.
Dessutom har jag inte någonstans hittat näringsinnehåll så jag kunde se hur mycket kolhydrater det är. Det enda som står på flaskan är att den innehåller 300 kcal. Borde dragit öronen åt mig redan där.
Den jag fick innehöll inte speciellt mycket protein? Dubbelt jmf med mjölk.Finns Diaben som är anpassade för diabetiker men de är inte lika mkt protein i beroende på vad du fått. Oftast bli rekommendationen att ta en halv/gång ändå
Jag "råkade" ta skott från ett paradisträd på sjukhuset när jag jobbade som städerska. Den är stor och frodig, måste ju vara ett tecken på att jag gjorde rättJag "råkade" för övrigt nypa av ett litet skott av ett elefantöra inne på lokala Tesco igår. Jag handlade sedan för typ femton pund så det kändes rätt legit. Ehum.
Ooohhh där bodde vi ett par nätter när jag åkte bussresa till Skottland med min mammaSitter i bilen på väg upp till Pitlochry för ännu en bortahelg innefattandes hotellboende, god mat och bubbel Förra helgen var 100% kvalitetstid med min familj och brorson, denna blir 100% kvalitetstid med sambons familj och brorsdotter. Jättemysigt, men jag ska inte sticka under stol med att det ska bli rätt skönt med ett gäng lugna hemmahelger efter detta