Snart lägger jag mig på golvet. Synd bara att jag inte kan jobba därifrån. Har ungefär femtusen nyhäktningar som dels måste få plats någonstans, dels måste få skjuts dit de får sina platser.
Jag läste lite snabbt "skjuta"
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Snart lägger jag mig på golvet. Synd bara att jag inte kan jobba därifrån. Har ungefär femtusen nyhäktningar som dels måste få plats någonstans, dels måste få skjuts dit de får sina platser.
Jag läste lite snabbt "skjuta"
SDE och BDE är väldigt bra uttryck enligt mig. De är så klockrena att det är läskigt i bland
Det hade åtminstone löst problemet med både platser och bilresa
Förlåt, men oj vad jag fnissade åt Krimnet Låter som något som skulle kunna finnas i typ Kalle Anka eller annan valfri barnbok.Hur trött blir jag när telefonnummer i vår "telefonbok" på Krimnet inte stämmer och ingen vet något om hur jag får tag på personen X eller Y?
När jag läste det var min reaktion,tack o lov att det inte var en spindel, då hade jag som granne suttit på psyket.hua! Så jag förstår dig.Jo, helt klart. Säger min logiska rationella hjärna. Men jag får totalpanik av, t.ex, en snokunge....
Dagens bästa ide, då kan @LadyCovergirl gå hemJag läste lite snabbt "skjuta"
Dagens bästa ide, då kan @LadyCovergirl gå hem
Min häst har samma sjukdom... Hur kul som helst att spendera 10 tkr på hästens tänder per årHar fyra katter med FORL.
Har numera troligtvis en häst med häst-motsvarigheten av FORL.
Min otur fortsätter.
Jag är traumatiserad efter gången jag kom hem från nattjobb, kolsvart ute och dålig belysning vid porten, och skulle knappa in portkoden. Där satt en STOR husspindel som täckte hela knappsatsen! Alltså jag vet inte vad jag hade gjort om jag inte hunnit se den. Hade på riktigt fått en hjärtattack. Kollar noga varje gång nu hahaNär jag läste det var min reaktion,tack o lov att det inte var en spindel, då hade jag som granne suttit på psyket.hua! Så jag förstår dig.
Spindlarna bor Mycket säkert, och de flesta är så små att ingen skulle ana något av ondo ändå.När jag läste det var min reaktion,tack o lov att det inte var en spindel, då hade jag som granne suttit på psyket.hua! Så jag förstår dig.
Är det tandkontrollerna som kostar så mycket?Min häst har samma sjukdom... Hur kul som helst att spendera 10 tkr på hästens tänder per år