Vad gör vi? CXLX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Tittar på livesändningar från Crufts (hundtävlingar) och noterar att måånga av hundägarna har blå och gula kläder på sig. Ofta något i stil med gula byxor och blå tröja eller tvärtom. Domaren har tydligt blågul... öhm... grej i håret. Nästan lättare att räkna de som inte är klädda så än de som är det.
 
Var in lite snabbt och kollade på internetbanken. Fixk en smärre chock när jag såg en faktura på en större summa pengar. Trodde det blivit något knas med leasingen av bilen. 😅
Kom sen på att jag gjorde ju ett större inköp förra månaden som jag betalade med volvokortet.

Nu ska jag äta lite lunch och lugna mig efter chocken. 😂
 
När jag läste det var min reaktion,tack o lov att det inte var en spindel, då hade jag som granne suttit på psyket.hua! Så jag förstår dig.
Jag är traumatiserad efter gången jag kom hem från nattjobb, kolsvart ute och dålig belysning vid porten, och skulle knappa in portkoden. Där satt en STOR husspindel som täckte hela knappsatsen! Alltså jag vet inte vad jag hade gjort om jag inte hunnit se den. Hade på riktigt fått en hjärtattack. :crazy: Kollar noga varje gång nu haha
 
Min häst har samma sjukdom... Hur kul som helst att spendera 10 tkr på hästens tänder per år :down:
Är det tandkontrollerna som kostar så mycket?

Han har tandkontroll var sjätte månad i nuläget. Ska dra ut två tänder nu och så får man se ju resten utvecklar sig. Kommer inte behålla honom om han inte kan beta med framtänderna.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
580
· Visningar
56 434
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
103 341
Senast: pepp
·
Hemmet Jag postar en ny tråd då den andra låg på 100sidor och snart 2000 inlägg 😁
2
Svar
28
· Visningar
2 349
Senast: pepp
·
  • Omröstning Omröstning
Tjatter Läste i en annan tråd att de ska gå i konkurs och kom på att jag inte har en enda Tupperware-pryl! Hur många har ni?
2 3 4
Svar
61
· Visningar
3 907
Senast: Lyan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp