Det förstår jag! Äger ingen själv men gillade skarpt att köra dem på de två hemtjänstenheterna jag jobbade påMe too men en ny Opel corsa-e innebär typ 3000kr i utgifter mindre varje månad
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det förstår jag! Äger ingen själv men gillade skarpt att köra dem på de två hemtjänstenheterna jag jobbade påMe too men en ny Opel corsa-e innebär typ 3000kr i utgifter mindre varje månad
Bara vad ska man göra när man är där?Inget fel på Västerås
apropå @Tranan ’s fråga, alltså!
Meeeeh! Har precis varit ut i regnet och handlat kvällsmat bara för att komma hem och spontankolla elen - naturlgtvis är den nästan slut så jag måste ut igen. Bläh!
Hur funkar el hos dig?Har en galloperande katt.
Ska ned och fylla på elen, sedan äta, sedan tamefan bara sova. Jag är helt knäckt.
Min hyreslägenhet har "top up" el, lite som ett kontantkort på mobilen.... så jag köper el i förväg och måste fylla på när den tar slut. Det är väldigt gammalt.Hur funkar el hos dig?
Jag känner mig förvirrad när du skriver att du måste ut igen (och göra vadå?) och sedan att du måste fylla på den?!
Menar du ved? Då blir det rätt i min hjärna
Är det vanligt i UK?Min hyreslägenhet har "top up" el, lite som ett kontantkort på mobilen.... så jag köper el i förväg och måste fylla på. Det är väldigt gammalt.
Hyfsat vanligt. Hindrar väl hyresvärden att bli stuck med en massa överblivna räkningar på adressen kan jag tro. Det här med att spåra folk och ha personliga konton är ju också lite annorlunda här.Är det vanligt i UK?
Det är ingen lösning jag har hört talas om förr, annorlunda är väl rätt ord
Låter lite som en sån där automat man stoppade in mynt i för att få elen igångMin hyreslägenhet har "top up" el, lite som ett kontantkort på mobilen.... så jag köper el i förväg och måste fylla på när den tar slut. Det är väldigt gammalt.
Nästan exakt så!Låter lite som en sån där automat man stoppade in mynt i för att få elen igång
Oj vilken nostalgi att läsa om det! Så hade jag det i min allra första lägenhet här, men sedan dess har jag aldrig stött på det eller hört om någon som har det faktiskt. Är förmodligen vanligare utanför storstäderna?Min hyreslägenhet har "top up" el, lite som ett kontantkort på mobilen.... så jag köper el i förväg och måste fylla på när den tar slut. Det är väldigt gammalt.
Raderat.Har en galloperande katt.
Ska ned och fylla på elen, sedan äta, sedan tamefan bara sova. Jag är helt knäckt.
Min hyreslägenhet har "top up" el, lite som ett kontantkort på mobilen.... så jag köper el i förväg och måste fylla på när den tar slut. Det är väldigt gammalt.
Promenera ut på Mälaren och titta på Västerås utifrån. Bada på kokpunkten och häng på Steam hotell. Besök Vallby friluftsmuseum och titta på gamla hus och djur. Besök karlsgatan 2, slottet, domkyrkan. Strosa i de gamla kvarteren och de nya för att se olika typer av arkitektur. Finns mycket, åka ut till Ängsö är också fint.Bara vad ska man göra när man är där?