R
RedQueen
Sambon har köpt sig ett par nya foppatofflor eller som han tror det heter, "socks".
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Bror och brorsbarn är också i London. De står i detta nu och försöker mata gröna parakiter.Landat i England
Första gången sen 2019, kan knappt tro det. Ska hämta saker hos exet först, men sen blir det London, mat och gig för hela slanten!
Det är hyfsat vanligt här, jag undrar om det är för att det är fler privata landlords sas, istället för letting agents. Mindre för dem att hålla ordning på när folk flyttar ut tänker jag, som obetalda räkningar och liknande.Oj vilken nostalgi att läsa om det! Så hade jag det i min allra första lägenhet här, men sedan dess har jag aldrig stött på det eller hört om någon som har det faktiskt. Är förmodligen vanligare utanför storstäderna?
Ja, vore det inte för att det är snäppet dyrare hade jag inte haft något emot det faktiskt. Man blir aldrig överraskad över elförbrukningen eller någon räkning som råkar vara högre än vanligt.Det var lange sedan jag sag det senast (I UK forstass) egentligen ett helt ok system.
Har just duschat med en helrenovering (ansiktsmask, kroppspeeling, hårinpackning osv) och ska snart ut i solen, efter att jag ätit frukost