Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nä. Väntar på att tvättmaskiner och tumlare ska bli klara såDet är typ min värsta mardröm - ett jobb där man sitter av tiden. Finns det någonting du kan organisera och kasta ut kanske?
Jag läste BARNmuffins… och det lät inte jättebra Men efter att läst om ordet några gånger läste jag rätt och det blev mycket mer logisktBakat bananmuffins
Visa bifogad fil 87238
Kunde gott haft i en banan till, eller två. Men de blev goda!
Är elkontraktet knutet till lägenheten, inte till hyresgästen?Det är hyfsat vanligt här, jag undrar om det är för att det är fler privata landlords sas, istället för letting agents. Mindre för dem att hålla ordning på när folk flyttar ut tänker jag, som obetalda räkningar och liknande.
Tjusig! Ser god utTårta klar!
Visa bifogad fil 87249
Hoppas den är god! Fluffet (det rosa) är iaf jättegott!Tjusig! Ser god ut
Idag är tydligen ingen bra läsförståelse-dag för migHar haft en trevlig dag hos föräldrarna. SÅ skönt att man äntligen kan ses igen. Hoppas att detta varar för alltid, men jag tror tyvärr att corona kommer tillbaka - förr eller senare....
Nåväl, mamma och jag var på loppisar och hittade en kul present till min faster samt en jättehäftig taklampa som mamma reserverade. Jag hoppas verkligen att hon köper den imorgon... Jag hade köpt den själv om takhöjden hade varit rätt.... En kombinerad fotogen- och stearinljuslampa i majolikastil. SÅ snygg.... Enligt loppisen är den gammal. Vi är inte säkra, men priset var inte högre än att det "kvittar".
Själv hittade jag ett supertjusigt fat från sekelskiftet. Världens snyggaste chipsskål för en tjuga.....
Visa bifogad fil 87253
Sådana dagar har jag också. Det är lite underhållande faktiskt.....Idag är tydligen ingen bra läsförståelse-dag för mig
Nu läste jag att din mamma serverade en taklampa. Tänkte att det var udda och kan inte ha varit gott, men vad vet jag
Jag borde läsa långsammare…