Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Åh hjälp så söt! Jag gillar både Sniff och katter ju@sthu Tipsar om denna, enda mumin mugg jag har. Fick den för gillar katter väldigt mycket
Inga kantareller ikväll?De hade slut på tzatsiki på affären?!?! Nu måste jag skyndsamt göra egen så att den får sitta och dra sig tills det är dags för tarantellchatt!
Näh, men typ världens största vandrande pinnar!Inga kantareller ikväll?
Tänk den dagen då jag har tantareller istället för taranteller!Tänk den dagen då @Sel äter kantarellchips till sin tantarellchatt
Nämen herregud det var ju inte ens MENINGEN att jag skulle skriva tantareller istället för taranteller! Herregud vad roligt detta blev nu, jag ligger och tokfnissar och sambon fattar ingentingTänk den dagen då jag har tantareller istället för taranteller!
Det blev alldeles underbart!Nämen herregud det var ju inte ens MENINGEN att jag skulle skriva tantareller istället för taranteller! Herregud vad roligt detta blev nu, jag ligger och tokfnissar och sambon fattar ingenting
Undrar om jag råkat säga tantareller i hela mitt liv? Tur att det inte är ett ord man (jag) säger särskilt ofta