Vad gör vi? CXLX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag vill ha en Mumin-mugg. Hittar ingen som känns sådär klockrent jag.
Hittar dock den här till min man
60046f49573f5.jpeg


Perfekt!
 
Ligger återigen i sängen på hotellet och känner att jag kommer att sova SÅ gott efter en lördag som innehöll precis allt jag hade hoppats att den skulle göra. Långfrukost, läsning framför brasan, vandring, ett varmt bad för att tina upp efter nämnda vandring, god mat, rugby (ja, på tv alltså), mer god mat och nu Netflix & choklad i sängen med sambon :heart Lite tröttsamt är det att behöva komma överens & umgås med 4 andra personer + en 2-åring, men överlag går det riktigt fint och vi har haft det så mysigt! Ska bli både tråkigt och skönt att åka hem imorgon.
 
Senast ändrad:
Tänk den dagen då jag har tantareller istället för taranteller! :D
Nämen herregud det var ju inte ens MENINGEN att jag skulle skriva tantareller istället för taranteller! Herregud vad roligt detta blev nu, jag ligger och tokfnissar och sambon fattar ingenting :laugh:

Undrar om jag råkat säga tantareller i hela mitt liv? Tur att det inte är ett ord man (jag) säger särskilt ofta :angel:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
559
· Visningar
55 792
Senast: Bison
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
103 330
Senast: pepp
·
Hemmet Jag postar en ny tråd då den andra låg på 100sidor och snart 2000 inlägg 😁
2
Svar
28
· Visningar
2 344
Senast: pepp
·
  • Omröstning Omröstning
Tjatter Läste i en annan tråd att de ska gå i konkurs och kom på att jag inte har en enda Tupperware-pryl! Hur många har ni?
2 3 4
Svar
61
· Visningar
3 904
Senast: Lyan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp