Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag ska till gynekologen på tisdag för att kolla på min tumör i livmodern. Jag ska vara där kl 08 för att ta en tablett och sen återkomma kl 11. Så nu googlar jag och försöker hitta vad den där tabletten heter och ifall det gör ont eller hur det känns. Eller om jag kommer vilja äta frukost med en kompis medan jag väntar.
Tycker att jag är bra på att googla, men uppenbarligen inte. Kommer bara till igångsättning av förlossningar och det är ju helt fel.
Nej men jag har ju en halv flaska vin kvar!
I dag har biblioteket i var stad haft utforsaljning av bocker. Det vill saga nastan bara bocker som ar donnerade (givna) till biblan for att saljas (billigt!) till allmanheten. barn bilderbocker gick for ungefar 2,50 sek styck, och de flesta vuxenbocker gick for $1 usd (9.75 sek) styck. Pengarna de far in gar till olika program, tillexempel barn som laser for en hund, jag och Mandy gjorde det i South Carolina Mycket uppskattat av bade barn och hundar.
Medan forsaljningen gick av stapeln satt jag med ett bord med skolbuss grejor och forsokte hitta nagon som ville borja jobba hos oss... vi saknar fortfarande chaufforer och soker febrilt efter fler. Mycket trottande i dag, mest for att vi inte fick in en enda en som var ens lite interesserad. Men det blir sakert battre nasta gang.
I morgon kommer barnbarnen och har har jag en hel kasse med bocker till dem. Bade science, dinosaurs, och det hela slutade med en av mina favoriter ... dr. Seuss "Green eggs and ham"
Kan du inte dela internet från din telefon?Nu är jag ännu grinigare.
I felsökning med någon form av support på Disney + så skulle den försöka fixa det. Resultatet? Allt nedladdat är borta. Förslag på ny lösning från supporten? Ladda ner allt igen
Jaha, jag ser fram emot typ 8-9 timmar utan att kunna använda tiden till det jag planerat.
Kan du inte dela internet från din telefon?
Tvättar och släktforskar. Funderar på vad jag ska göra med resten av dagen... Laga mat, baka kakor, promenera, dammsuga.... Det blir nog lite så, tror jag....
Förresten. Hade vi inte en allmän porslinstråd där man kunde visa sina fynd ?? Någon får gärna länka om ni vet vilken jag menar !