Vad gör vi? CXLX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Borde lägga upp byxor åt min pappa. Jag hatar att lägga upp byxor! Har skjutit på det en vecka nu, borde verkligen ta tag i det så jag blir av med dem.. Men då måste jag byta nål och tråd i maskinen, mäta och nåla i rätt längd, och sen sy. Ni hör ju, helt befängt!

Barnet hostar :arghh: Är det pollen? Är det förkylning? Vad är det?! Jag orkar inte!!

Det har kommit pollen, han (och jag) är allergiska, jag vill tro det men kan ju inte vara säker… han får medicin så hoppas det blir bättre bara han kommer upp ur sängen.
Min bror som är allergisk både mot de ena och det andra utomhus är tvärdålig för tillfället. Han hade varit hemma hela veckan och arbetat i stället för att sitta på kontoret 🥲

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Kan inte se att det startats någon ny tråd trots att det är en månad sedan den förra låstes. Ok, skrollar man ner finns det även en...
Svar
3
· Visningar
374
Senast: Tilly_85
·
Tjatter Hittar ingen ny julmusiktråd och det måste vi ju ha :love: Jag börjar med denna gamla goding som jag bara älskar :heart
2
Svar
21
· Visningar
689
Senast: Mirre
·
Tjatter Kvinnans list övergår som bekant inte sällan mannens förstånd. När en av mina vänner trodde, att jag inte skulle våga registrera...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
3 358
Senast: BornAgain
·
Svar
850
· Visningar
86 942
Senast: Bison