Vad gör vi? CXLX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Fått hem soffvraket som min vän tapetseraren fixat till :love::love:
DSC_0163.JPG
 
Fick fullt upp sista timmen på jobbet så kom iväg en kvart senare än planerat. Körde sen till Röstånga för att lämna dottern och sen direkt till stallet.
Väl hemma hade både mamma och 28-åringen anlänt :)
Jag har duschat och de har ätit kvällsmat. Jag har fortfarande ingen aptit så får se vad jag lyckas peta i mig.
 
Ska kila ned till affären och köpa något att äta. Känner mig sisådär faktiskt... jag undrar om besöket helt enkelt fått mig att plöja igenom förkylningen som nu tar igen förlorad mark. Det blir en tidig kväll ikväll.
 
Sambon kom ner och såg ut som han skulle rasa ihop när jag satt i support-chatt efter att väntat på min tur i en evighet. Jag fick ta ut hans hund och skynda satan. Fick ingen lösning av support. Sen göra mat för att förhoppningsvis få i sambo och lillhund mat. Hunden åt glatt sin mat. Sambon sover fortf. Har stått 1 h och 20 min i köket för att jag tänkte göra honom glad. Så gick det med den planen. 😅
Jag får iaf god mat nu äntligen i min ensamhet. 😂
 
Sitter i bilen på väg upp till Pitlochry för ännu en bortahelg innefattandes hotellboende, god mat och bubbel 😊 Förra helgen var 100% kvalitetstid med min familj och brorson, denna blir 100% kvalitetstid med sambons familj och brorsdotter. Jättemysigt, men jag ska inte sticka under stol med att det ska bli rätt skönt med ett gäng lugna hemmahelger efter detta :D
borde inte du va Plockton och leta kiltar?
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
560
· Visningar
55 973
Senast: lil-sis
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
103 340
Senast: pepp
·
Hemmet Jag postar en ny tråd då den andra låg på 100sidor och snart 2000 inlägg 😁
2
Svar
28
· Visningar
2 347
Senast: pepp
·
  • Omröstning Omröstning
Tjatter Läste i en annan tråd att de ska gå i konkurs och kom på att jag inte har en enda Tupperware-pryl! Hur många har ni?
2 3 4
Svar
61
· Visningar
3 907
Senast: Lyan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp