Åh, vad bra! Det är ju samma riktning som jag borSöderut den tröttnade nog på de kalla nätterna
Håll gärna en tumme eller två för att den är på väg tillbaka till mig!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Åh, vad bra! Det är ju samma riktning som jag borSöderut den tröttnade nog på de kalla nätterna
På et tidigare jobb kom en av de högre cheferna och satte sig i en fåtölj i receptionen. Och gastade HAR NÅN SETT MIN ARBETSLUST.Jag undrar också! Så fult att bara ta min motivation dagen innan ett prov, liksom
Så det var DU som hade den?
Du vet inte vilket håll den stack åt?
Åh det skulle jag ha ropat innan jag slutade på jobbetPå et tidigare jobb kom en av de högre cheferna och satte sig i en fåtölj i receptionen. Och gastade HAR NÅN SETT MIN ARBETSLUST.
Det var ett trevligt ställe att jobba på. Inget att störa sig på alls.
En av mina minnen på fb idag lyder så här....Och så står vi still igen. Resan som gud glömde. Skulle egentligen vilja gå på toa men det stinker varje gång någon öppnar dörren där så jag skippar nog det.
Fick aldrig någon fråga angående mitt sexliv under alla år jag åt pillerHaha nä jag menar väl att det känns lite weird att söka för preventivmedel, säga aldrig på frågan om hur ofta man har sex ungefär, och sen säga att man har pms problem samt att om man inte äter p-piller får man blodbrist.
Typ som att söka för en ond tå och när läkaren klämmer på den säger man att nä det gör inte ont däremot har jag problem med smärta i handen btw
Men funderar nu på att ljuga och säga att jomen ett par gånger i veckan har jag sex ro hit pillren, så jag kan få ut ett recept åtminstone. Då köper jag mig tid att reda ut i härvan kring pms problem.
Haha nä jag menar väl att det känns lite weird att söka för preventivmedel, säga aldrig på frågan om hur ofta man har sex ungefär,
Sök hjälp hos en privat gyn.Jo har funderat på det. Men då kan jag ju inte bara plötsligt typ "btw kan jag få hjälp med min destruktiva pms hjärna också?"
Så Avis! Varit sjukt sugen på våfflor flera månader. Men glömmer alltid köpa eller skriva upp på lista.Wohooooooo! Våffeljärn hittat i en ouppackad kartong på kattvinden, smet vispad,jordgubbar mosade så nu ska jag bara vispa grädde o låta smeten dra så kan jag mumsa sen, väldigt nöjd med mig själv och blundar för en viktuppgång på 2kg