Vad gör vi? CXLX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Legat i ett lähörn i solen och lyssnat på fåglarna ute och på p1 fågelsånglektion. Kul att börja känna igen fler av småfåglarnas läten!

Dagens happening var när postbilen kom med mitt lägenhetskontrakt. Så himla lättad att det löst sig bra. Bäst av allt är nog att jag kan ha katt där. Inga allergiska kombos och värden godkänner husdjur! :love: Börjat spana för fullt.

Ma

Man kan inte ha sex (och behöva preventivmedel) OCH ha problem med PMS samtidigt, menar du :confused: ? Visserligen är jag en gammal tant, men jag tycker ändå att det där borde väl inte ha ändrat sig så himla mycket på sistone.... :D
Haha nä jag menar väl att det känns lite weird att söka för preventivmedel, säga aldrig på frågan om hur ofta man har sex ungefär, och sen säga att man har pms problem samt att om man inte äter p-piller får man blodbrist.

Typ som att söka för en ond tå och när läkaren klämmer på den säger man att nä det gör inte ont däremot har jag problem med smärta i handen btw :p

Men funderar nu på att ljuga och säga att jomen ett par gånger i veckan har jag sex ro hit pillren, så jag kan få ut ett recept åtminstone. Då köper jag mig tid att reda ut i härvan kring pms problem. :D

Jag hann inte sno den, men jag hann se den när den låg-flög förbi i mach 1 fart....
Undrar vem som fick den :angel::p
Jag undrar också! Så fult att bara ta min motivation dagen innan ett prov, liksom :cautious::jawdrop:

Den kan ha landat här men jag parkerade den en stund och sen smet den vidare :D
Så det var DU som hade den? :cautious:
Du vet inte vilket håll den stack åt? :laugh:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
692
· Visningar
70 669
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
103 734
Senast: pepp
·
Tjatter Vill fixa lite Halloweenfirande hemma i morgon alla fall, vi kommer inte iväg på något i år. Men vad ska jag göra för mat? Vi åt pizza...
Svar
16
· Visningar
479
Tjatter Jag ska upp till Sundsvall ett par dagar och kommer spendera en dag på egen hand när sambon jobbar. Vad hittar man på där uppe tro...
Svar
15
· Visningar
593
Senast: Exile
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama