Vet ni vad... jag har massor jag behöver göra inne (inkl städa, det är inte skitigt men ett kaos med grejor överallt) men jag tänker helt sonika skita i det och gå ut i det fina vädret istället (och busa med katten ).
Vi synes!
Vi synes!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Problemet är att jag bollas mellan barnmorska och gyn hela tiden (har sökt). Gyn tycker att nej detta är en fråga för barnmorska, kontakta dem! Barnmorskorna säger att nej detta gör endast Gyn.Det finns andra naturläkemedel som kan hjälpa också men funkar inte det så är det värt att söka traditionell vård. Det finns hjälp att få
Problemet är att jag bollas mellan barnmorska och gyn hela tiden (har sökt). Gyn tycker att nej detta är en fråga för barnmorska, kontakta dem! Barnmorskorna säger att nej detta gör endast Gyn.
Är samma med recept på p-piller. Jag har inte lyckats få nytt recept ännu trots att jag försökt i ca 4 månader för de bollar bara fram och tillbaka
Det är något om att jag inte använder dem i preventivmedelsyfte som krånglar till det verkar det.Men det där låter ju bara orimligt. Vad skulle problemet vara kring recept på p-piller?
Eh, va? Det ska definitivt inte vara en orsak att neka dig.Det är något om att jag inte använder dem i preventivmedelsyfte som krånglar till det verkar det.
Med tanke på vad du utsatt din kramgoa katt för de senaste dagarna, dvs bara lämnat den kramiga goskatten och varit totalt okramig - så är du en USEL kattslavKatten är fullt inställd på att kramas men jag måste tömma torktumlaren och sen göra mig klar för jobbet
Det är något om att jag inte använder dem i preventivmedelsyfte som krånglar till det verkar det.
Med tanke på vad du utsatt din kramgoa katt för de senaste dagarna, dvs bara lämnat den kramiga goskatten och varit totalt okramig - så är du en USEL kattslav
Jobb är ingen ursäkt!!
Var kan man anmäla detta kattplågeri någonstans?
Jag anropar ordförande och sekreterare i kattslav-föreningen @athena_arabians och @MJLee
Woop woop!MIN SPONTANANSÖKAN LÖNADE SIG!!!!!!!!!! DRÖMJOBBET HÖRDE AV SIG!!!!!!!!!
GRATTIS!!!MIN SPONTANANSÖKAN LÖNADE SIG!!!!!!!!!! DRÖMJOBBET HÖRDE AV SIG!!!!!!!!!
MIN SPONTANANSÖKAN LÖNADE SIG!!!!!!!!!! DRÖMJOBBET HÖRDE AV SIG!!!!!!!!!