Vad gör vi? CXLX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Det finns andra naturläkemedel som kan hjälpa också men funkar inte det så är det värt att söka traditionell vård. Det finns hjälp att få :)
Problemet är att jag bollas mellan barnmorska och gyn hela tiden (har sökt). Gyn tycker att nej detta är en fråga för barnmorska, kontakta dem! Barnmorskorna säger att nej detta gör endast Gyn.
Är samma med recept på p-piller. Jag har inte lyckats få nytt recept ännu trots att jag försökt i ca 4 månader för de bollar bara fram och tillbaka :banghead:

Problemet är att jag bollas mellan barnmorska och gyn hela tiden (har sökt). Gyn tycker att nej detta är en fråga för barnmorska, kontakta dem! Barnmorskorna säger att nej detta gör endast Gyn.
Är samma med recept på p-piller. Jag har inte lyckats få nytt recept ännu trots att jag försökt i ca 4 månader för de bollar bara fram och tillbaka :banghead:

Men det där låter ju bara orimligt. Vad skulle problemet vara kring recept på p-piller?

Fryser så hela kroppen skakar trots att jag prövat dubbla filtar och nu senast att duscha ... får se om det ger med sig, har en aning fel på min inre termostat.

Väntar på min lunch jag tänkte hinna kasta i mig och kaffet är färdigt, redovisning 13.15.

Katten är fullt inställd på att kramas men jag måste tömma torktumlaren och sen göra mig klar för jobbet :meh:
Med tanke på vad du utsatt din kramgoa katt för de senaste dagarna, dvs bara lämnat den kramiga goskatten och varit totalt okramig - så är du en USEL kattslav :rage:
Jobb är ingen ursäkt!! :mad:

Var kan man anmäla detta kattplågeri någonstans?
Jag anropar ordförande och sekreterare i kattslav-föreningen @athena_arabians och @MJLee

Med tanke på vad du utsatt din kramgoa katt för de senaste dagarna, dvs bara lämnat den kramiga goskatten och varit totalt okramig - så är du en USEL kattslav :rage:
Jobb är ingen ursäkt!! :mad:

Var kan man anmäla detta kattplågeri någonstans?
Jag anropar ordförande och sekreterare i kattslav-föreningen @athena_arabians och @MJLee

Jag hade gärna haft med henne på jobbet :D Det tror jag att katten också hade uppskattat. Hon gillar äventyr :D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Dags för årets tråd! Vad ska ni äta för gudomligt? Hur firar ni? Jag och sambon är bortbjudna till vänner och har fått i uppdrag att...
14 15 16
Svar
305
· Visningar
10 085
  • Låst
Tjatter Kan inte se att det startats någon ny tråd trots att det är en månad sedan den förra låstes. Ok, skrollar man ner finns det även en...
Svar
3
· Visningar
388
Senast: Tilly_85
·
Tjatter Hittar ingen ny julmusiktråd och det måste vi ju ha :love: Jag börjar med denna gamla goding som jag bara älskar :heart
2
Svar
21
· Visningar
704
Senast: Mirre
·
Tjatter Kvinnans list övergår som bekant inte sällan mannens förstånd. När en av mina vänner trodde, att jag inte skulle våga registrera...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
3 423
Senast: BornAgain
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar