Vad gör vi? CXLX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Det finns andra naturläkemedel som kan hjälpa också men funkar inte det så är det värt att söka traditionell vård. Det finns hjälp att få :)
Problemet är att jag bollas mellan barnmorska och gyn hela tiden (har sökt). Gyn tycker att nej detta är en fråga för barnmorska, kontakta dem! Barnmorskorna säger att nej detta gör endast Gyn.
Är samma med recept på p-piller. Jag har inte lyckats få nytt recept ännu trots att jag försökt i ca 4 månader för de bollar bara fram och tillbaka :banghead:

Problemet är att jag bollas mellan barnmorska och gyn hela tiden (har sökt). Gyn tycker att nej detta är en fråga för barnmorska, kontakta dem! Barnmorskorna säger att nej detta gör endast Gyn.
Är samma med recept på p-piller. Jag har inte lyckats få nytt recept ännu trots att jag försökt i ca 4 månader för de bollar bara fram och tillbaka :banghead:

Men det där låter ju bara orimligt. Vad skulle problemet vara kring recept på p-piller?

Fryser så hela kroppen skakar trots att jag prövat dubbla filtar och nu senast att duscha ... får se om det ger med sig, har en aning fel på min inre termostat.

Väntar på min lunch jag tänkte hinna kasta i mig och kaffet är färdigt, redovisning 13.15.

Katten är fullt inställd på att kramas men jag måste tömma torktumlaren och sen göra mig klar för jobbet :meh:
Med tanke på vad du utsatt din kramgoa katt för de senaste dagarna, dvs bara lämnat den kramiga goskatten och varit totalt okramig - så är du en USEL kattslav :rage:
Jobb är ingen ursäkt!! :mad:

Var kan man anmäla detta kattplågeri någonstans?
Jag anropar ordförande och sekreterare i kattslav-föreningen @athena_arabians och @MJLee

Med tanke på vad du utsatt din kramgoa katt för de senaste dagarna, dvs bara lämnat den kramiga goskatten och varit totalt okramig - så är du en USEL kattslav :rage:
Jobb är ingen ursäkt!! :mad:

Var kan man anmäla detta kattplågeri någonstans?
Jag anropar ordförande och sekreterare i kattslav-föreningen @athena_arabians och @MJLee

Jag hade gärna haft med henne på jobbet :D Det tror jag att katten också hade uppskattat. Hon gillar äventyr :D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
692
· Visningar
70 669
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
103 734
Senast: pepp
·
Tjatter Vill fixa lite Halloweenfirande hemma i morgon alla fall, vi kommer inte iväg på något i år. Men vad ska jag göra för mat? Vi åt pizza...
Svar
16
· Visningar
479
Tjatter Jag ska upp till Sundsvall ett par dagar och kommer spendera en dag på egen hand när sambon jobbar. Vad hittar man på där uppe tro...
Svar
15
· Visningar
593
Senast: Exile
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama