Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det finns, jag är bara inte tillräckligt kissis för att orka@Ninnurur Finns ingen mer toa på tåget? Tycker låter som åker långresa och borde finnas mer än en. Även blir liten promenad men bättre än en som stinker
Jag längtar till min svans är borta med. Har CVK nu.Känns som jag inte gör annat än gnäller på mitt mående. Sorry.
Men idag är det värre än vanligt. De bytte dialysmetod till en som renar ännu bättre. Och jag var helt slak och darrig efteråt. Klev ur dialysen vid ett och är fortfarande darrig och lite vimsig.
'Dagens stora glädjeämne är dock att läkaren har sänt remiss för borttagning av slangarna som hänger på bröstet och går in i halsen. Jag hatar dem så det ska bli helt underbart att bli av med dem. Tänk att vilja duscha och bara kunna klä av sig och ställa sig under strilen.
Vad heter filmen? Tycker jag känner igen det där.Okar inte så mycket mer än att glo in i en skärm idag. Började med att titta på en serie om en oskyldigt dömd svart man som utbildat sig till advokat under fängelsetiden och försöker få sitt fall omprövat.Avsnitt tre och det är alldeles för mörkt för min sinnesstämning idag.
så jag bytte till en julfilm
Alt blev genast mycket bättre. Kräver inte ens nån koncentration för att följa med i handlingen.
Det är grymt som det är nu. Jag lider verkligen med dom som måste ha bilen till jobbet. Det pågår typ 49 andra krig i världen. Men detta driver verkligen upp allt. Maten har ju stigit i pris med nu. Dock har vi i många år haft billig mat.Ja alltså vad blir det i förlängningen? Ta banklån för att ha råd att leva??? Läste att med dessa elpris som var i morse kunde man räkna med att morgonduschen kostar 40 kr för en Svensson. Känns ju rimligt osv..... Men givetvis är krigsödet värre
Fast om man har valt timdebitering, kass betalningsförmåga och en faiblesse för att konsumera som mest el när den toppar priset - så bör man jobba med att ändra minst en av parametrarna. Så blir det mer rimligt på många sätt.Ja alltså vad blir det i förlängningen? Ta banklån för att ha råd att leva??? Läste att med dessa elpris som var i morse kunde man räkna med att morgonduschen kostar 40 kr för en Svensson. Känns ju rimligt osv..... Men givetvis är krigsödet värre