Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kvarg är väl rätt strävtJa men @LadyCovergirl sa ju inget om yllesmak så jag tvivlar på att det var pressad tomtedräkt i den också
Alltså vilken fantastisk musik det skapades på 60 och 70-talet. Sitter och boppar till CCR och går nu över till Dire Straits och Queen med lite Joan Baez mellanåt + The Band.
Alltså vilken fantastisk musik det skapades på 60 och 70-talet. Sitter och boppar till CCR och går nu över till Dire Straits och Queen med lite Joan Baez mellanåt + The Band.
De är jättebra men jag dunkar Sabaton för tillfället. Dels ger det energi och dels känns det som ett lämpligt soundtrack till tillvaron just nu...
Hur funkar allergivaccin? Effektivare än medicin och påfyllning varje år eller oftare? Bara nyfikenSitter också i väntrum, fått femte dosen allergivaccin
Jag känner igen mig.Studie i att leva med min menshjärna:
- På väg till frisören "Nämen jag kanske ska fira lite denna lediga dag... och att det är kvinnodagen? Japp är ju gott. 3 för 20? Taget!"
- På väg från frisören "Alltså jag borde kanske ha något litet gott i kväll? Jag går och köper! 3 för 20? Jag tar tre Mars!"
- På väg från telefonaffär "Nämen? Billiga skittles? Det kan ju jag ha och smaska lite på i kväll. Trevligt!"
- Inne på ÖoB för att köpa toapapper "Åh! Marabou Pepparkaka! Måste köpa, kan jag ha och mumsa på i kväll ju, är ändå kvinnodagen!"
- Inne på Willys för att veckohandla "Åh jordgubbar! Åh... titta! Billiga Riesen. Jag köper båda för måste ju fira att mitt hår blev så himla fint ju!"
Jag glömmer alltså bort att jag köper godis ungefär lika snabbt som det tar för min hjärna att övertala mig om att jag ska ha godiset. Helt hopplöst, händer praktiskt taget varenda gång jag ska ha mens. Jag borde spärras in