Äsch - julen varar ju ända till påska, ellerSka även ta bort julgranen, det är kanske dags nu
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Äsch - julen varar ju ända till påska, ellerSka även ta bort julgranen, det är kanske dags nu
Äh.... Julen varar väl till påska.....Sådär nu är allt diskat och halva disken torkad. Varför man (jag) låter det växa till berg är oklart. Skönt! Har dessutom städat i hallen och vardagsrummet - iofs står dammsugaren fortfarande kvar ute. Rensat lite i arbetsrummet. Måste ta sovrummet men det borde inte ta för lång tid.
Ska även ta bort julgranen, det är kanske dags nu
Usch, nej. Det är verkligen inte roligt alls. Men jag tycker ändå att det känns väldigt mycket mer motiverat den här gången!Har tankat bilen. Det är fasiken inte roligt
Nä känner inte mycket motivation när precis allt blir dyrare men inkomsterna är det samma (dvs hyfsat lååååga)Usch, nej. Det är verkligen inte roligt alls. Men jag tycker ändå att det känns väldigt mycket mer motiverat den här gången!
Nä känner inte mycket motivation när precis allt blir dyrare men inkomsterna är det samma (dvs hyfsat lååååga)
Jag är väl mest glad att det är DESSA effekter vi (i alla fall hittills) har fått känna av, och inte de hemskare varianterna som krig för med sig....Nä känner inte mycket motivation när precis allt blir dyrare men inkomsterna är det samma (dvs hyfsat lååååga)
Det är synd att jag är så jävla beroende av bilden. Men kommer ev sova i den vissa nätter för att spara pengar. Alternativt jobba svart men det vill jag ju inte helstJag är väl mest glad att det är DESSA effekter vi (i alla fall hittills) har fått känna av, och inte de hemskare varianterna som krig för med sig....
Just nu känns det skittufft rent ekonomiskt. Alltså inget såklart mot de som kämpar mot ett krig. Men bara så tufft. Låna. Betala moms osv osv. Gneta och såååå lite att liksom röra sig medMen du lever och ingen skjuter på dig. Min särbo tittade just förbi mig på väg till jobbet. Det kostar honom än så länge tretusen. Det är EN vända. Trots det klagar han inte, det är petitesser i sammanhanget.
Jag är glad att jag bara har 1,5 mil enkel resa till jobbet. Det är för långt att cykla (och vägen är för farlig), men om jag mestadels håller mig till att köra fram och tillbaka till min arbetsplats så kan jag hålla bensinförbrukningen på rätt måttliga nivåer ändå. Tänker jag.Det är synd att jag är så jävla beroende av bilden. Men kommer ev sova i den vissa nätter för att spara pengar. Alternativt jobba svart men det vill jag ju inte helst
~12 mil för migJag är glad att jag bara har 1,5 mil enkel resa till jobbet. Det är för långt att cykla (och vägen är för farlig), men om jag mestadels håller mig till att köra fram och tillbaka till min arbetsplats så kan jag hålla bensinförbrukningen på rätt måttliga nivåer ändå. Tänker jag.
Dvs över 20 mil på en dag~12 mil för mig
Var finns du? Kanske finns det någon som söker hjälp här inne?Jag kom inte med i ridgruppen.
Jag har kämpat så länge och så hårt för att ha något att se fram mot. Jag har kontaktat alla ridskolor inom 1 h körväg.
Jag är rätt ledsen idag.