Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Är det riktigt högt kan man ställa en stege i skopanJag trodde att den framsta uppgiften med traktor skopor var sa att man kan sta i dem och saga/hugga/eller bara ta bort eller flytta saker som finns for hogt upp.
Det vill jag inte. Har en aningens sjuk kärlek till klorlukt.Går bra med Virkon om du vill slippa badhuslukten
Prova lastmaskin istället, betydligt stadigare att stå i skopan, även på stege. Nu har vi bara en kvar dock och den är lurig eftersom den tappar trycket ibland.Är det riktigt högt kan man ställa en stege i skopan
Har gjort detta då det skulle målas en gång
Just det lovar jag att inte göra igen faktiskt
Jo det där med att tappa trycket känner jag igenProva lastmaskin istället, betydligt stadigare att stå i skopan, även på stege. Nu har vi bara en kvar dock och den är lurig eftersom den tappar trycket ibland.
OkeeeySitter och skrattar och är så trött så trött på katastrofen som är min chef.
Vi har frukost och sedan enhetsmöte på tisdag, men det kommer en leverans den dagen.
Chefen har då bestämt att jag ska avstå frukost och inte får gå på mötet. Jag ska alltså ta emot en leverans och det ska enligt chefen ta 3 timmar
Två skivor på 1x2 meter ska levereras. Om jag rör mig lite snabbare än en sengångare kommer jag klara det på 3 timmarOkeeey
Hur många lastbilar ska leverera detta om det tar tre timmar
Okeeey
Hur många lastbilar ska leverera detta om det tar tre timmar
Ja men det är ju inget bäst före datum på toapapper i alla fallÅh, det är väl någon idérik person på @Hoarfrost jobb som gjort en extra kreativ beställning...
Edit: Eller så är det förtäckt toalettpappershoarding som min puckade lillchef på ICA gjorde vid beställning av balar med toalettpapper, det råkade bli en lastbil och inte en pall. Hela lagret var fullt med dasspapper och vi fick tårta när vi hade sålt det sista för att fira
Edit 2: Det här var då långt innan coronahoardande så det tog flera månader att bli av med papperet och då hade vi ändå superextrapris på det