Vad gör vi? CXLX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Tycker synd om mig själv. Fick ont i halsen i tisdags hade skyhög feber igår och nu har jag dessutom kräkts flera gånger i natt .:yuck::yuck:

Så mår uselt helt enkelt. Gissningsvis ett resultat av att människor har börjat röra sig mer ute i samhället och att jag blivit utsatt för mer smitta. :( Blir en dag till i sängen minst .

Idag fyller vår yngsta dottern 7 år! Alltså vad hände? 7 år sen redan som jag var höggravid och hade gått över en dag och var lite bitter för att hon inte redan kommit eftersom äldsta dottern kom dagen före bf :p

Älskade ungar dom blir så stora! Själv är jag fortfarande 23 :D

Sitter och skrattar och är så trött så trött på katastrofen som är min chef.
Vi har frukost och sedan enhetsmöte på tisdag, men det kommer en leverans den dagen.

Chefen har då bestämt att jag ska avstå frukost och inte får gå på mötet. Jag ska alltså ta emot en leverans och det ska enligt chefen ta 3 timmar :angel:

Sitter och skrattar och är så trött så trött på katastrofen som är min chef.
Vi har frukost och sedan enhetsmöte på tisdag, men det kommer en leverans den dagen.

Chefen har då bestämt att jag ska avstå frukost och inte får gå på mötet. Jag ska alltså ta emot en leverans och det ska enligt chefen ta 3 timmar :angel:
Okeeey :crazy:O_o:jawdrop:
Hur många lastbilar ska leverera detta om det tar tre timmar :confused:

Okeeey :crazy:O_o:jawdrop:
Hur många lastbilar ska leverera detta om det tar tre timmar :confused:

Åh, det är väl någon idérik person på @Hoarfrost jobb som gjort en extra kreativ beställning... :rofl:

Edit: Eller så är det förtäckt toalettpappershoarding :cautious: som min puckade lillchef på ICA gjorde vid beställning av balar med toalettpapper, det råkade bli en lastbil och inte en pall. Hela lagret var fullt med dasspapper och vi fick tårta när vi hade sålt det sista för att fira :laugh:

Edit 2: Det här var då långt innan coronahoardande så det tog flera månader att bli av med papperet och då hade vi ändå superextrapris på det :p

Åh, det är väl någon idérik person på @Hoarfrost jobb som gjort en extra kreativ beställning... :rofl:

Edit: Eller så är det förtäckt toalettpappershoarding :cautious: som min puckade lillchef på ICA gjorde vid beställning av balar med toalettpapper, det råkade bli en lastbil och inte en pall. Hela lagret var fullt med dasspapper och vi fick tårta när vi hade sålt det sista för att fira :laugh:

Edit 2: Det här var då långt innan coronahoardande så det tog flera månader att bli av med papperet och då hade vi ändå superextrapris på det :p
Ja men det är ju inget bäst före datum på toapapper i alla fall :p
Jag råkade beställa sex pallar med grädde en gång :o
Men då ringde de och undrade är du riktigt säker på detta ;)
En kollega beställde 88 lådor bananer istället för 8 ;) och vi fick 88 lådor bananer O_o
Det är lätt att snubbla på sifforna

Jahopp. Är väl dags och masa mig ur sängen och göra mig iordning samt äta frukost då. Börjar vid 11 idag. Lova att jag skulle komma till jobbet lite tidigare så vi kunde förbereda lite.
Sen fanns det mat kvar sen igår, så tänkte att jag kan väl jobba liiite innan, än att gå direkt på lunch när jag skulle komma vid 12. ;) :rofl:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
691
· Visningar
70 488
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
103 733
Senast: pepp
·
Tjatter Vill fixa lite Halloweenfirande hemma i morgon alla fall, vi kommer inte iväg på något i år. Men vad ska jag göra för mat? Vi åt pizza...
Svar
16
· Visningar
479
Tjatter Jag ska upp till Sundsvall ett par dagar och kommer spendera en dag på egen hand när sambon jobbar. Vad hittar man på där uppe tro...
Svar
15
· Visningar
592
Senast: Exile
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama