Vad gör vi? CXLX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sovit 2 h inatt IOM hund som kräktes. Lugnade sig sen som tur var och jag fick sova lite iaf. När jag skulle upp ville jag bara dö typ. Så slut! Men skulle till läkaren och fick vackert masa mig iväg.
Sambo och hundar var med för att göra annat när jag var inne hos dr. Givetvis blir en av dem åksjuk och kräks just innan jag ska in till läkaren. Jag fick lite på jackärmen. Fresh!
Nu kan det väl räcka med sånt mer hoppas jag.

Nu ätliiiiigen hemma! Solen skiner och det känns så vårigt och mysigt! ☀️❤️

Jag skulle tagit ledigt resten av veckan också :meh: värsta kriserna brukar va på måndagar men hela förmiddagen har det varit kris på kris på kris :arghh: och det har inte vart nå stora grejer, allt utom ett problem hade de kunnat lösa själva om de tänkt efter litegrann :banghead:

2 timmar kvar tills jag slutar för dagen så hoppas det blir hyffsat lugnt. Sen rusar jag ut från jobbet snabbare än blixten! Ska köpa med lite choklad hem också.

Ändrade planer, behöver inte vattna växterna idag kommer komma hem imorrn efter jobbet. Vi ska låta en bil stå hemma hos mig och ta hans bil hem till honom, spara lite bränsle är inte fel nu när bränslepriset skenar. Vågar knappt tänka på va nästa räkning kommer gå på.

Sambon, kiropraktorn, halkade i morse och drog till ryggen rejält. Han börjar bli riktigt halt nu med strålande värk ner i benet tydligen. Och hans gamla elev han brukar kunna gå till för egen behandling har brutit armen. Fuck!

Jag bjöd iaf på lunch som vi väntar på nu. Så hungrig att jag skulle kunna äta en häst.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
691
· Visningar
70 497
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
103 733
Senast: pepp
·
Tjatter Vill fixa lite Halloweenfirande hemma i morgon alla fall, vi kommer inte iväg på något i år. Men vad ska jag göra för mat? Vi åt pizza...
Svar
16
· Visningar
479
Tjatter Jag ska upp till Sundsvall ett par dagar och kommer spendera en dag på egen hand när sambon jobbar. Vad hittar man på där uppe tro...
Svar
15
· Visningar
592
Senast: Exile
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama