Vad gör vi? CXLX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag är så glad! Jag tror jag kommit in på en ridskola, och ska börja nästa vecka! Jag har velat börja i 2 år och nu kanske det händer! :banana:
Jag har inte råd att köpa utrustning, men det skiter jag i. Får ta av mitt sparkonto till ridskor, ridbyxor och hjälm.
Dessutom fick jag blommor av en granne för att jag gett hennes barnbarn en massa lego. Jag var ju bara glad över att det kom till användning. :heart

Jag är så glad! Jag tror jag kommit in på en ridskola, och ska börja nästa vecka! Jag har velat börja i 2 år och nu kanske det händer! :banana:
Jag har inte råd att köpa utrustning, men det skiter jag i. Får ta av mitt sparkonto till ridskor, ridbyxor och hjälm.
Dessutom fick jag blommor av en granne för att jag gett hennes barnbarn en massa lego. Jag var ju bara glad över att det kom till användning. :heart
Vad har du för byxstorlek? jag har ett par vita/beige som är 40 men små som 38 du kan få av mig,oanvända då dom var för små och köpta för långt hemifrån

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
691
· Visningar
70 499
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
103 733
Senast: pepp
·
Tjatter Vill fixa lite Halloweenfirande hemma i morgon alla fall, vi kommer inte iväg på något i år. Men vad ska jag göra för mat? Vi åt pizza...
Svar
16
· Visningar
479
Tjatter Jag ska upp till Sundsvall ett par dagar och kommer spendera en dag på egen hand när sambon jobbar. Vad hittar man på där uppe tro...
Svar
15
· Visningar
592
Senast: Exile
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama