Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag ska demonstrera!Jag fundera på vad man ska göra under helgen?
Vi har mindre kvar än för två år sedan så nån äter det uppenbarligenDet finns alltså pannbiff på burk? Jösses, vem äter det? Eller dum fråga ingen om man har kvar efter 2 år.
Jag tycker det är en bra ide!Jag ska demonstrera!
Fins flera optiker!Var hos optikern och provade bågar. Fick prisuppgift på 9000 kr för ett par glasögon
Det finns det, men dessa är duktiga och bågarna var riktigt braFins flera optiker!
Synd man inte får bidrag...Menar; det är faen inte självvalt att se illa!Det finns det, men dessa är duktiga och bågarna var riktigt bra
Sambon köpte köttbullar i brunsås på burkVi har mindre kvar än för två år sedan så nån äter det uppenbarligen
Ja bidrag hade man önskat sig i bland.Synd man inte får bidrag...Menar; det är faen inte självvalt att se illa!
Är det inte en grund till att dumpa?Sambon köpte köttbullar i brunsås på burk
Du behöver kanske terminalglasögon? Det brukar arbetsgivaren bekosta isf.Borde gå och duscha. Har lite huvudvärk, inte van att sitta stilla framför en skärm hela dagarna. Jag vänjer mig väl till slut.
Ja kanske. Tror mest det beror på att jag inte är van att sitta inne hela dagarna, har ju haft fysiskt aktiva jobb utomhus de senaste typ tio åren. Kommer på mig själv med att skjuta axlarna framåt-uppåt och det ger ju gärna spänningshuvudvärk.Du behöver kanske terminalglasögon? Det brukar arbetsgivaren bekosta isf.
Vad har du för byxstorlek? jag har ett par vita/beige som är 40 men små som 38 du kan få av mig,oanvända då dom var för små och köpta för långt hemifrånJag är så glad! Jag tror jag kommit in på en ridskola, och ska börja nästa vecka! Jag har velat börja i 2 år och nu kanske det händer!
Jag har inte råd att köpa utrustning, men det skiter jag i. Får ta av mitt sparkonto till ridskor, ridbyxor och hjälm.
Dessutom fick jag blommor av en granne för att jag gett hennes barnbarn en massa lego. Jag var ju bara glad över att det kom till användning.
Överväger detÄr det inte en grund till att dumpa?
En lös toffs!Då var man fräsch igen då. Tycker egentligen inte om att gå och lägga mig med blött hår, det blir så trassligt, men jag orkar inte leta fram hårtorken.. Har dessutom redan krupit ner i sängen. Trassligt hår it is.