En extremt relevant fråga! Kurrar möss? Typ kuuurrr? Väldigt lågfrekvent?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kan inte sova med håret i tofs, det blir så knöligt och obekvämt. Längderna blir toviga ändå. Lite spraybalsam imorgon bitti så blir det bra igen.En lös toffs!
Det ser häftigt ut! Vad heter det?Flyr världen en stund Det är visserligen stora problem i den här världen också, men dem kan man göra något åt. Dessutom får man flyga drake medan man räddar den. Win Win.
Visa bifogad fil 86821
Usch så hemskt Jag köpte det en gång för jag var dyngtrött... aldrig igen!Sambon köpte köttbullar i brunsås på burk
Guild Wars 2Det ser häftigt ut! Vad heter det?
Tackar!Tack
Snygga!
Jag har också ridbyxor och en helt ny hjälmJag är så glad! Jag tror jag kommit in på en ridskola, och ska börja nästa vecka! Jag har velat börja i 2 år och nu kanske det händer!
Jag har inte råd att köpa utrustning, men det skiter jag i. Får ta av mitt sparkonto till ridskor, ridbyxor och hjälm.
Dessutom fick jag blommor av en granne för att jag gett hennes barnbarn en massa lego. Jag var ju bara glad över att det kom till användning.
Åh det där påminner mig om en av mina favorittanter inom hemtjänsten som inte alltid ville duscha sitt långa hår vid duschen hon brukade ha på eftermiddagen. Man kan bli förkyld av att lägga sig med fuktigt hår....Vem vore jag att säga emot en 97 åring .Då var man fräsch igen då. Tycker egentligen inte om att gå och lägga mig med blött hår, det blir så trassligt, men jag orkar inte leta fram hårtorken.. Har dessutom redan krupit ner i sängen. Trassligt hår it is.
Men herregud vad snällt! Jag tycker bara att det ska bli så himla kul att lukta häst igen! Jag skickar PM.Vad har du för byxstorlek? jag har ett par vita/beige som är 40 men små som 38 du kan få av mig,oanvända då dom var för små och köpta för långt hemifrån
Jag blir helt rörd vad alla är snälla. Det är liksom så att man vill gråta en stund.Jag har också ridbyxor och en helt ny hjälm
Jag har rätt stort huvudJag blir helt rörd vad alla är snälla. Det är liksom så att man vill gråta en stund.
Jag är lite osäker på vad jag kan ha för storlek på hjälm? Jag kommer inte riktigt ihåg hur man mäter? Har typ huvud och ansikte som är rätt.. Ehh.. litet.
Fast du jobbade ju precis en hemsk vecka? Passa på att VILA dig lite !
Har skickat PM. Är bara så glad att folk tänker på mig!Jag har rätt stort huvud
Men jag kan kolla storleken imorgon