Vad gör vi? CXLX

Status
Stängd för vidare inlägg.
1646336922053.webp

Fick mina nya tröjor på posten! :bump: :D :love:

Jag är så glad! Jag tror jag kommit in på en ridskola, och ska börja nästa vecka! Jag har velat börja i 2 år och nu kanske det händer! :banana:
Jag har inte råd att köpa utrustning, men det skiter jag i. Får ta av mitt sparkonto till ridskor, ridbyxor och hjälm.
Dessutom fick jag blommor av en granne för att jag gett hennes barnbarn en massa lego. Jag var ju bara glad över att det kom till användning. :heart
Jag har också ridbyxor och en helt ny hjälm :)

Då var man fräsch igen då. Tycker egentligen inte om att gå och lägga mig med blött hår, det blir så trassligt, men jag orkar inte leta fram hårtorken.. Har dessutom redan krupit ner i sängen. Trassligt hår it is.
Åh det där påminner mig om en av mina favorittanter inom hemtjänsten som inte alltid ville duscha sitt långa hår vid duschen hon brukade ha på eftermiddagen. Man kan bli förkyld av att lägga sig med fuktigt hår....Vem vore jag att säga emot en 97 åring 🥰.

Hunnit med massor idag ☺️ Blandad annat fått leka en stund med min systerdotter.Blir alldeles för lite tyvärr, älskade onge ❤️ Kom på klockan åtta att jag visst skulle träna idag tur gymmet stänger klockan 23 🤪😂 Tisdagar och torsdagar är bra dagar för träning och passar just nu in i mitt hektiska schema. Så just kommit ur duschen nöjd som tusan med allt som blivit gjort idag. Ska sätta mig en stund i soffan innan sängen kallar på mig 🥱

Senast ändrad:
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
691
· Visningar
70 499
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
103 733
Senast: pepp
·
Tjatter Vill fixa lite Halloweenfirande hemma i morgon alla fall, vi kommer inte iväg på något i år. Men vad ska jag göra för mat? Vi åt pizza...
Svar
16
· Visningar
479
Tjatter Jag ska upp till Sundsvall ett par dagar och kommer spendera en dag på egen hand när sambon jobbar. Vad hittar man på där uppe tro...
Svar
15
· Visningar
592
Senast: Exile
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama