Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Du är mao ledig i morgon?Bara två timmar kvar att jobba. Efter jobbet ska jag hämta dottern så vi kan köra till stallet. Sen duscha och äta chips!
Ja det sker ju lite redan?Men alltså min chef tror uppenbarligen att folk tänker bunkra
Du är mao ledig i morgon?
Jo men om man ska beställa 15 extra pallar måste man också ha mer folk som plockar upp detJa det sker ju lite redan?
Och vi har inte blivit av med all pannbiff på burk som någon beställde för två år senJa det sker ju lite redan?
Fast du jobbade ju precis en hemsk vecka? Passa på att VILA dig lite !Ja, tyvärr Jag skulle jobbat övertid imorgon och lördag men den bevakningen ska istället skötas på annat sätt. Nesligt! Jag har inte så många möjligheter i mars. Vecka 10 och 11 kan jag inte alls. Vecka 12 endast en dag.
Hur tänker jag? Om en halvtimme ska vi ju åka!Två artiklar lästa, middag äten. Om 1,5 h ska vi till ridskolan för mitt första styrelsemöte
Det finns alltså pannbiff på burk? Jösses, vem äter det? Eller dum fråga ingen om man har kvar efter 2 år.Och vi har inte blivit av med all pannbiff på burk som någon beställde för två år sen