Vad gör vi? CXLX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag är så nöjd med dagen idag! Sket i att ställa klockan och kände mig inte det minsta stressad - gick istället ut med hunden en sväng och spenderade sedan en timme eller två ute i trädgården med hund och mycket nyfiken katt medan jag planterade om solrosor och chiliplantor.
Jag har mått så himla dåligt över att jag inte haft tid att bara sitta ute med kissekatt så att han fått se sig om, utan när han gått ut har allt liksom handlat om att få in honom igen. Han hade så trevligt och var knappt skygg alls! <3 Chika uppskattade också bara enkelt "häng". Jag måste verkligen göra något åt mitt arbete har jag insett, det här funkar inte. Jag ser ju hur otroligt glada de är när jag är hemma, om så bara en loj förmiddag.

Sedan i mitt bästa städhus lyckades jag fixa ljuset i deras uråldriga badrum. :D Jag var krass och knypplade loss en sptlight sist jag var där och det visade sig vara en halogenlampa från typ sjuttiotalet eller så - men jag har minsann trollat med knäna så nu har de tre (!) fungerande lampor där istället för en vissen stackare just innanför dörren.
De är på semester nu så det blir en överraskning när de kommer hem! <3
(de är de mest ohändiga husägare jag någonsin stött på! 😅 )

Ligger i en hotellsäng och njuter. Vi är och provbor på hotellet där vi ska ha bröllopsfest i juni och hittills är vi otroligt nöjda! Uppgraderade till sviten med fantastisk havsutsikt blev vi också, så de försöker nog göra sig till lite extra ;) Ska snart sova, för imorgon bitti blir det en simtur i utomhuspoolen före frukost :love:

När man hittar denna på köksbänken.. Ska man gissa på att han är rädd att inte kunna läsa sina kråkbokstäver och därför tejpat fast lampan på inköpslistan? Jag frågade om jag ska tejpa fast en tom Proviva på lappen. He was not amused. 🤷‍♀️😅
26DF18AA-48E6-4BF7-A4B3-FD74A0EDFC1E.webp

Ont i halsen. Åt nyligen korvsoppa så behöver ingen mer frukost sen. Behöver egentligen inte gå upp förrän om en timme men nu känns det onödigt att försöka sova så bara försöka kurera halsontet istället. Så länge det går att svälja är det ok men det var på håret. Varje sväljning gör så ont. Huva

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
691
· Visningar
70 502
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
103 733
Senast: pepp
·
Tjatter Vill fixa lite Halloweenfirande hemma i morgon alla fall, vi kommer inte iväg på något i år. Men vad ska jag göra för mat? Vi åt pizza...
Svar
16
· Visningar
479
Tjatter Jag ska upp till Sundsvall ett par dagar och kommer spendera en dag på egen hand när sambon jobbar. Vad hittar man på där uppe tro...
Svar
15
· Visningar
592
Senast: Exile
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Oseriös avel 2023
  • Mata småfåglarna