Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
När jag var i tonåren kunde jag äta en burk svamp som mellis efter skolan.Burksvamp är inte svamp
Det är ofta bekymmer då man ska ändra recept och därmed måste man byta förpackning@Snowball Vad jag förståt tror problem hos tillverkaren gällande nudlarna, och ändring av recept. Men tycker borde komma nån leverans någon gång?
Attans då får jag börja odla championer ocksåBurksvamp är inte svamp
Låter som "busstreck" från andra sidan som hos mamma då och dåSitter i soffan i godan ro, är bara jag vaken och helt plötsligt ramlar dotterns vante ner från byrån i hallen. De har legat där sedan vi kom hem vid 15. Vi har gått i hallen fram och tillbaka, hon har lekt där osv osv. Men nu när allt är tyst och stilla, då ramlar den ner.
Kanske är katten som är här och busar med mig ❤ Hörde hur det lät i badrummet uppe förut också, men grabbarna är hos pappan så det är ingen på övervåningen nu
Instämmer (duckar och springer för livet med dig)
Jo råvarubrist containerbrist och förpackningsbrist
Och en burkchampionsfabrik har tydligen brunnit ner nånstans
Försöker komma ihåg om jag har Befriat värden från en hemsk sak, har inget minne av det.Det var ingen förlust (duckar o springer för livet)
Eh... det sistnämnda känns inte som något helt säkert Men definitivt något min irriterande hälft kunnat göra, ibland tror jag han anser att säkerhetsföreskrifter bara är rekommendationer
Här i Oxelösund har vi bara märkt av Nudelbrist av allting Sambons favorit nudlar har inte funnits på länge nu.
Går bra med Virkon om du vill slippa badhusluktenVilken jäkla dag! Sedan kl 07:00 tills nyss har vi totalsanerat hela huset och tvättat berg av textilier. Och givetvis behandlat och tvättat hundarna som är smittade av parasit som krävt saneringen. Sen kräktes de så klart av medicinen..
Det luktar som ombytesrum/bastu i simhallen här. Klor, trä-lukt, rengöring etc.
Såååå skönt att vara klar!