Vad gör vi? CXLX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Maken har varit iväg och handlat idag. Folk har börjat bunkra igen :nailbiting:
Vi tänkte ha fiskbullar till middag imorgon, men tji - det var helt slut på hyllan. Då började han titta sig omkring och det var slut på väldigt många konserver!
Då handlar han på Ica maxi, så det är ingen plutt-affär. Han glömde dock att kolla på toapappershyllan konstaterade han... :angel:

Jag var och handlade idag och det var inte slut på något på Hemköp (toapapper inkluderat). Iofs kollade inte på konservhyllan eftersom jag inte äter något som kommer ur en konservburk. Men både ris och pastahyllorna var välfyllda. Inte heller kö till bankomaten vad jag såg.

Vi tänkte ha fiskbullar till middag imorgon, men tji - det var helt slut på hyllan. Då började han titta sig omkring och det var slut på väldigt många konserver!
Då handlar han på Ica maxi, så det är ingen plutt-affär. Han glömde dock att kolla på toapappershyllan konstaterade han... :angel:
Det har varit brist på mycket redan innan Putte fick fnatt

Här i Oxelösund har vi bara märkt av Nudelbrist av allting :rofl: Sambons favorit nudlar har inte funnits på länge nu.
Jag jobbar i butik och det är mer som är slut än vanligt om vi bortser från under pandemitokbunkringen :crazy:
Åh, det visste jag inte. Här har det inte märkts något innan.
Kan ju också vara att just konservpallarna inte kom fram den här veckan till er butik ;)
Inte helt ovanligt att en pall eller två kommer på avvägar

Har coronatoalettpappersbunkrarna fått slut på dasspapper redan lär de ha haft konstant diarré under hemarbetandet :rofl:

Hästarna toknjöt av solen även idag 😍 och idag var jag sugen på att köra ett ridpass på ridbanan 😊. Eftersom underlaget var lite sämre idag nöjde jag mig med att skritt- och travarbeta och såklart när min fina häst kändes som härligast att rida höll de hemgjorda snösulorna på att lämna hovarna så då efter 40 min rundade vi av ☺.
Konstaterar tre saker: året har gått så fort; tyckte det var nyss sambon fyllde 32 år och då med corona I karantän :cautious:, gjorde bort mig 🙄 när vi tog in veden ikväll och jag tog de fördömda jävla skorna och trots plåster på över det rejäla skavsåret så toksvider och bultar det som tack, skönare tillfällen finns...🥳. Det var himla gott med både plankstek och glass med tillbehör som sambon valde. När han kom hem skickade jag honom i badbaljan med en öl medan jag lagade maten så han har fått koppla av 🥰

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
691
· Visningar
70 483
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
103 733
Senast: pepp
·
Tjatter Vill fixa lite Halloweenfirande hemma i morgon alla fall, vi kommer inte iväg på något i år. Men vad ska jag göra för mat? Vi åt pizza...
Svar
16
· Visningar
479
Tjatter Jag ska upp till Sundsvall ett par dagar och kommer spendera en dag på egen hand när sambon jobbar. Vad hittar man på där uppe tro...
Svar
15
· Visningar
592
Senast: Exile
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama