Fast det ska ju egentligen inte vara där...Ja ja, jag är i alla fall glad för att du har kommit ihåg bindestrecket idag....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fast det ska ju egentligen inte vara där...Ja ja, jag är i alla fall glad för att du har kommit ihåg bindestrecket idag....
Nä, men annars blir det ju HELT oläsligt.....Fast det ska ju egentligen inte vara där...
Här blev det Lily 0 Slav 1 - HA!Jag kan inte kalla det en total framgång om vi säger så. Just nu är det Megara 1 Slav 0
Jag fick flera klagomål på icke bindestreck så vi uppfann en ny stavvariantFast det ska ju egentligen inte vara där...
Det har varit brist på mycket redan innan Putte fick fnattMaken har varit iväg och handlat idag. Folk har börjat bunkra igen
Vi tänkte ha fiskbullar till middag imorgon, men tji - det var helt slut på hyllan. Då började han titta sig omkring och det var slut på väldigt många konserver!
Då handlar han på Ica maxi, så det är ingen plutt-affär. Han glömde dock att kolla på toapappershyllan konstaterade han...
Samma i Hörby o Tollarp, såg inga bristerJag var och handlade idag och det var inte slut på något på Hemköp (toapapper inkluderat). Iofs kollade inte på konservhyllan eftersom jag inte äter något som kommer ur en konservburk. Men både ris och pastahyllorna var välfyllda. Inte heller kö till bankomaten vad jag såg.
Åh, det visste jag inte. Här har det inte märkts något innan.Det har varit brist på mycket redan innan Putte fick fnatt
Jo råvarubrist containerbrist och förpackningsbristÅh, det visste jag inte. Här har det inte märkts något innan.
Här i Oxelösund har vi bara märkt av Nudelbrist av allting Sambons favorit nudlar har inte funnits på länge nu.Jo råvarubrist containerbrist och förpackningsbrist
Och en burkchampionsfabrik har tydligen brunnit ner nånstans
Jag jobbar i butik och det är mer som är slut än vanligt om vi bortser från under pandemitokbunkringenHär i Oxelösund har vi bara märkt av Nudelbrist av allting Sambons favorit nudlar har inte funnits på länge nu.
Kan ju också vara att just konservpallarna inte kom fram den här veckan till er butikÅh, det visste jag inte. Här har det inte märkts något innan.
Maken har varit iväg och handlat idag. Folk har börjat bunkra igen
Vi tänkte ha fiskbullar till middag imorgon, men tji - det var helt slut på hyllan. Då började han titta sig omkring och det var slut på väldigt många konserver!
Då handlar han på Ica maxi, så det är ingen plutt-affär. Han glömde dock att kolla på toapappershyllan konstaterade han...
Det var ingen förlust (duckar o springer för livet)Jo råvarubrist containerbrist och förpackningsbrist
Och en burkchampionsfabrik har tydligen brunnit ner nånstans
Gillar du kanske inte svampDet var ingen förlust (duckar o springer för livet)
Instämmer (duckar och springer för livet med dig)Det var ingen förlust (duckar o springer för livet)
Gillar du kanske inte svamp