Värmer mig framför kaminen, har precis käkat en sån matlåda man kunde köpa på högskolans café, chili con carne… asså det var så jävla gott??? Ajajaj…. Min plånbok framöver
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Och det går bra?Jag försöker smyga med klotången och sedan mysa med katten som är på uselt humör.
Jag försöker smyga med klotången och sedan mysa med katten som är på uselt humör.
Har du använt upp all tändvätskaMan ska inte sitta o lata sig i soffan, när man slitit en hel dag med utearbete, för då kommer man inte upp igen, diskbråcken har lite att säga mig, men nu är jag hungrig o måste resa mig vad den än säger
Såg ryggen denna bilden så skulle den gråta blod ( ja jag har koll på askhögen som ff är aktiv) kolla bakgrundsarbetet, pust! Visa bifogad fil 86787
Fan avslöjad Jag var så sur över den tappade pyroman-genen från häromdagen så jag använde tändvätska o torra grenar + ett par träsaker som ändå inte ska bo kvar här, det brann som fanHar du använt upp all tändvätska
Ja ja, jag är i alla fall glad för att du har kommit ihåg bindestrecket idag....Fan avslöjad Jag var så sur över den tappade pyroman-genen från häromdagen så jag använde tändvätska o torra grenar + ett par träsaker som ändå inte ska bo kvar här, det brann som fan
Blodvite?
Och det går bra?
Jag borde göra detsamma med vovvedamen, som tycker att det är en överskattad hobby som matte har
Se just därför ska man ha traktorn som vakt när man sågar trädNu har några träd bytt plats, ett anföll när det nästan var helt avsågat . Men nu är även det helt på marken. Några träd blir nog bra ved också