Vad gör vi? CXLX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Man ska inte sitta o lata sig i soffan, när man slitit en hel dag med utearbete, för då kommer man inte upp igen, diskbråcken har lite att säga mig, men nu är jag hungrig o måste resa mig vad den än säger :nailbiting:

Såg ryggen denna bilden så skulle den gråta blod ( ja jag har koll på askhögen som ff är aktiv) kolla bakgrundsarbetet, pust!
20220302_171940.webp
 
Man ska inte sitta o lata sig i soffan, när man slitit en hel dag med utearbete, för då kommer man inte upp igen, diskbråcken har lite att säga mig, men nu är jag hungrig o måste resa mig vad den än säger :nailbiting:

Såg ryggen denna bilden så skulle den gråta blod ( ja jag har koll på askhögen som ff är aktiv) kolla bakgrundsarbetet, pust! Visa bifogad fil 86787
Har du använt upp all tändvätska :angel: :D
 
Nu har några träd bytt plats, ett anföll när det nästan var helt avsågat :cautious:. Men nu är även det helt på marken. Några träd blir nog bra ved också :up:

Sen insläpp av hästar, ponnyn fick gå med storhästen i stora hagen (han går vanligtvis i liten hage pga extremt svårfångad) vilket gick bra. Han hade blivit riden och det höll på att bli mörkt så då passade det att komma in :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
581
· Visningar
56 741
Senast: Bison
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
103 354
Senast: pepp
·
Hemmet Jag postar en ny tråd då den andra låg på 100sidor och snart 2000 inlägg 😁
2
Svar
28
· Visningar
2 353
Senast: pepp
·
  • Omröstning Omröstning
Tjatter Läste i en annan tråd att de ska gå i konkurs och kom på att jag inte har en enda Tupperware-pryl! Hur många har ni?
2 3 4
Svar
61
· Visningar
3 909
Senast: Lyan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp