Ja, men jag föredrar som sagt glasögon.Har du haft linser tidigare?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja, men jag föredrar som sagt glasögon.Har du haft linser tidigare?
Okej , jag är precis tvärtom!Ja, men jag föredrar som sagt glasögon.
Just tusan. Det där ordet "föredrar" var det ja . Skyller på ouppmärksam pga hungrig på sambons födelsedagsmiddag han önskat; plankstekJa, men jag föredrar som sagt glasögon.
Du kanske inte ska gå runt med en jättevass kniv i fickan ändå.....Och på vilket fantastiskt bra ställe kan jag ha lagt min nya vassa kniv på tro
Den var i byxfickan igår men där den inte nu så jag har uppenbarligen lagt den någonstans men var
Du kanske inte ska gå runt med en jättevass kniv i fickan ändå.....
Den låg i fodraletDu kanske inte ska gå runt med en jättevass kniv i fickan ändå.....
Den låg i fodralet
Samtidigt som jag balanserade på stenar och sågade träd balanserandes på traktorns skopa med motorsåg
Jamen de faller ju så dumt över staket och murar och sitter fast i ena ändenEh... det sistnämnda känns inte som något helt säkert Men definitivt något min irriterande hälft kunnat göra, ibland tror jag han anser att säkerhetsföreskrifter bara är rekommendationer
Jamen de faller ju så dumt över staket och murar och sitter fast i ena änden
Sågar man utan att stötta med traktorn får man det ju i huvudet eller så nyper det tag i sågen eller trillar åt fel håll
Ergo balanserar man upp det med traktorn
Aha. Det var ju skönt att höra att den har ett fodral.....Den låg i fodralet
Samtidigt som jag balanserade på stenar och sågade träd balanserandes på traktorns skopa med motorsåg
Ja man löser ett problemPRECIS som särbon var det ja!
Gick igenom min samling av kokböcker och hittade min avlidna mormors lilla receptbok (det enda jag har efter henne) och läste lite förstrött i den. Förutom att den fortfarande luktar av henne hade hon skrivit vid olika recept vilka av hennes recept som var mest uppskattade och av vem började stortjuta när hon skrivit ned ”RedQueens favorit” vid sitt recept på kåldolmar.