Vad gör vi? CXLX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Eh... det sistnämnda känns inte som något helt säkert :crazy: Men definitivt något min irriterande hälft kunnat göra, ibland tror jag han anser att säkerhetsföreskrifter bara är rekommendationer :cautious:
Jamen de faller ju så dumt över staket och murar och sitter fast i ena änden :cautious:
Sågar man utan att stötta med traktorn får man det ju i huvudet eller så nyper det tag i sågen eller trillar åt fel håll
Ergo balanserar man upp det med traktorn :p
 
Njutit av solen med min häst i 8 km på skogen 🌱De börjar tina upp rejält nu så han var rappad på benen kan man säga när vi kom hem 🙈 Men de betyder också att våren förhoppningvis står för dörren vad det lider. Han njuter verkligen när han är ute och joggar, öronen spelar åt alla håll och svansen rakt ut 😅 Lilla Gubben ❤️ Önskar han kunde bo på balkongen.

Nu väntar jag på mat, magen knorrar rejält efter den här dagen 🙈
 
Gick igenom min samling av kokböcker och hittade min avlidna mormors lilla receptbok (det enda jag har efter henne) och läste lite förstrött i den. Förutom att den fortfarande luktar av henne hade hon skrivit vid olika recept vilka av hennes recept som var mest uppskattade och av vem började stortjuta när hon skrivit ned ”RedQueens favorit” vid sitt recept på kåldolmar. :cry::heart
 
Gick igenom min samling av kokböcker och hittade min avlidna mormors lilla receptbok (det enda jag har efter henne) och läste lite förstrött i den. Förutom att den fortfarande luktar av henne hade hon skrivit vid olika recept vilka av hennes recept som var mest uppskattade och av vem började stortjuta när hon skrivit ned ”RedQueens favorit” vid sitt recept på kåldolmar. :cry::heart

Åh så fint (men jag förstår att du började gråta :heart) :love:
 
Tapetserar efter att ha fixat med ved o riseldning hela dagen.
Skillnad som natt o dag. Och ja, den fula mattan ska åka ut när jag är klar
20220302_180849.jpg
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
581
· Visningar
56 741
Senast: Bison
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
103 354
Senast: pepp
·
Hemmet Jag postar en ny tråd då den andra låg på 100sidor och snart 2000 inlägg 😁
2
Svar
28
· Visningar
2 353
Senast: pepp
·
  • Omröstning Omröstning
Tjatter Läste i en annan tråd att de ska gå i konkurs och kom på att jag inte har en enda Tupperware-pryl! Hur många har ni?
2 3 4
Svar
61
· Visningar
3 909
Senast: Lyan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp